Sinun pitää syödä viikko jonkun maalaista ruokaa, ei suomalaista. Minkä maan valitset?
`Minä ottaisin varmaan Intian.
Kommentit (36)
Aika moni kelpaisi. Thaimaalainen tai amerikkalainen texmex (amerikkalainen, ei suomalainen) kelpaisi, mutta aika moni muukin.
Lähes koko tähän astisen elämäni olen noudattanut VÄLIMEREN DIEETTIÄ...
Muuta en kaipaa.....
Suomi, ihan parasta ja puhtainta, eikä ole pilattu liioilla mausteilla. Esim valmiiksi marinoituja lihoja suomalaisilla mausteilla on hankala löytää. Lähes kaikkien lihatalojen marinadit sisältävät jotakin hemmetin jeeraa, joka on jo itsessään aika yököttävä mauste. Snellu taitaa olla ainoa poikkeus marinadissa.
Saako valita Välimeren alueen ruokavalion. Jos ei, niin sitten kreikkalainen tai espanjalainen.
Vierailija kirjoitti:
Nepalilaista.
Olen itse kyllästynyt nepalilaiseen, koska sellainen tuli lähellemme ja söimme sitä usein. ap
Japanilainen tai intialainen varmaankin. Tykkään kovasti myös esim. kreikkalaisesta, italialaisesta ja espanjalaisesta ruokavaliosta, mutta jos pitäisi viikkoa syödä jonkun toisen valmistamaa ruokaa, jota en voisi mitenkään valita, ottaisin kyllä sellaisen, missä on mahdollisimman pieni mahdollisuus liharuuille. Syön kyllä lihaa, mutta en esim. kiinalaisessa ravintolassa. En syö myöskään lampaan aivoja, minkään eläimen maksaa, vasikkaa, karitsaa tai vasaa, possun poskea tai niskaa jne. ja kyllähän noissa kaikissa espanjalaisissa ym. keittiöissä syödään eläimestä koko ruho, mikä on tietysti järkevääkin.
Viikon? No se on niin lyhyt aika, että sen syö vaikka pelkkiä tanskalaisia smörrebrödejä. Mutta valitsen Italian.
Meksikolaista.