Nainen, onko liian älykkäät ja itsevarmat miehet sinulle turn off?
Kommentit (13)
En ole koskaan tavannut sellaista.
Ei sellaisia miehiä ole olemassa... 😂🤭
Ei mies voi olla liian älykäs. Ja aidosti itsevarma ihminen ei korosta itseään.
Älykäs saa olla, itsevarmuudella on rajansa, ei oikein nappaa joku liian itseään täynnä oleva, eli siis itserakas
Ei. Mut oon tavannut miehiä, jotka varmaan ajattelevat olevansa tuollaisia, mutta mun silmissä ovat vain näsäviisaita insinöörityyppejä. Yleensäkin luulen, että ihmiset pitää älykkäinä ihmisiä, jotka tietävät ja osaavat keskustella heitä kiinnostavista aiheista. Naisia kiinnostavat aihepiirit on usein erilaiset kuin miesten, joten harva mies on naisen silmin älykäs.
Eivät ole, kunhan eivät ole ylimielisiä
Älykäs saa olla. Mutta mitä tarkoitat itsevarmuudella? Se voi ilmetä myös epämiellyttävänä käytöksenä
Älykäs olisi jo huomannut että kaikille on ottajansa ja olisi etsimässä omaansa jostain muualta kuin vauvalta.
Suomennan: nainen ovatko itsestään liian suuria luulevat näsäviisaat narsistit turn off?
Nope, kunhan osaavat käyttäytyä ja eivät ole -niinkuin tuossa aiemmin mainittiin- ylimielisiä. Fiksu mies on aina turn-on ja sopivasti nörtit kuuminta hottia 🤓
No jos älykkyys ja itsevarmuus tulee esiin muita lyttäämällä ja itseään korostomalla, niin on varsin luotaantyöntävää (* toki ihan minkä älykkyysosam. tahansa omaavalla).
Eli puuttuu fiksuus ja käytöstavat.