Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumisoikeusasunnoista tietävä: kaupungin hyväksyntä / hylkäys, onko kokemuksia tuosta hylkäyksestä?

Vierailija
28.05.2022 |

Eli olen aso-firman puolesta saanut jo haluamani ason, minulla oli vanha numero ja olin ykkösenä jonossa. Se homma siis ok. Nyt odottelen toista viikkoa kaupungilta sitä "muodollisuutta" eli hyväksyntää. Alan pelätä pahinta että sieltä tuleekin hylky kun näin kauan kestää. Piti mennä muutamassa päivässä.

Onko jollain kokemuksia tuosta kaupungin hylkäyksestä? Millä perustein tuli hylky tai että pitikin toimittaa vielä jotain lisäselvityksiä tms???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista, eikö kellään kokemuksia? -ap

Vierailija
2/3 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se läpimeno on käsittääkseni ihan leimasinhomma vaan. Tuloraja ja nämä kunnossa etkä ole vehkeillyt hommassa niin pitäisi kai olla selvää kuin pässinliha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se läpimeno on käsittääkseni ihan leimasinhomma vaan. Tuloraja ja nämä kunnossa etkä ole vehkeillyt hommassa niin pitäisi kai olla selvää kuin pässinliha.

En ole vehkeillyt. :D  Hieno sana, en olekaan aikoihin kuullut. Jännään vähän kun tilanteeni ei ole kaikkein selkein, tosin täytän kyllä sinänsä kaikki kriteerit. Minulla ei ole yhteisomistuksia keidenkään kanssa eikä mitään varallisuuksia tms.  -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi