Miksi kaikkien mielestä on ok, kun joku sulttaani ei ole yksiavioinen?
Kun muuten tuntuu olevan kovinkin tarkkaa ko. asia...
Kommentit (19)
sulttaanilla on paljon rahaa ja mammat ovat tyytyväisiä, kun pääsevät laumoittain elätettäväksi
On ok heidän maansa kulttuurissa, mitäpä se meille länsimaalaisille kuuluu, meillä on eri tavat näissä asioissa.
En minä minkään sulttaanin kanssa heilastele.
Ei ne välttämättä alaikäisiä ole. Myös mormoonit ovat moniavioisia. He ovat varsin äveriäitä miehiä ja jos nainen haluaa perheen mutta ei niin välitä miehen seurasta se on hyvä diili mielestäni. Saat lähes kaiken muutaman päivän tai viikon kun jaksat viettää yöt miehen kanssa. Voisin itsekin harkita tuota systeemiä jos olisin nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
On ok heidän maansa kulttuurissa, mitäpä se meille länsimaalaisille kuuluu, meillä on eri tavat näissä asioissa.
Täälläkin asuu näitä moniavioisia. Pitäisi kieltää! Kallista lystiä.
Jollei sulttaanilla olisi monta vaimoa, hän ei olisi hyvää mainosta kondomibrändille.
Useassa ketjussa tämä on jo selitetty. Suurimmalle osalle ihmisistä on se ja sama mitä joku tuntematon tekee ja elämäänsä elää. Mutta jos vaimosi ei halua elää avoimessa suhteessa taikka moniavioisesti. Et voi häntä siihen pakottaa.
Voisi olla sellainen 10-14 naisen haaremi joka elättäisi minut. Heidän ihka oman sulttaaninsa. Voisi se olla jokin lahkokin. Joo ideaa pitää vähän kehitellä.
Vaimoja saa olla useampia jos on varaa elättää niitä. Ei ne vaimot nimittäin käy töissä.
Ero sulttaanin ja suomalaisen miehen välillä on se että sultaani on naimisissa naistensa kanssa, suhteessa jossa hän ottaa vastuuta naisen hyvinvoinnista, tarjoaa talot ja seksiä.
Suomalainen mies pyörittää naisia omilla ehdoillaan, ilman vastavuoroisuutta, vastuuta ja omaa etuaan maksimoiden ja naisia käyttäen.
Iso ero.
Avioliitto on avioliitto ja monissa maissa aviomiehen velvollisuudet ovat todella laajat, ne aviomiesten velvollisuudet ovat laissa määritelty ja laki toimii.
Näissä maissa nainen voi hakea eroa ihan jo siksi ettei mies ole tyydyttävä.
Eron tultua voimaan ex-aviomiehellä on elatusvelvollisuus lasten mutta myös naisen osalta. Useimmiten mies joutuu muuttamaan ja jatkaa koko entisen pereheensä elatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoja saa olla useampia jos on varaa elättää niitä. Ei ne vaimot nimittäin käy töissä.
Joku käy töissä, joku ei käy. Nainen päättää itsenäisesti, mutta vaimo pitää AINA 100 % tuloistaan omaan käyttöönsä tai sijoitukseen.
Mies joutuu elättämään vaimon (asuminen, matkustus, vaatteet, ruoka, terveydenhoito jne) jokatapauksessa, vaikka nainen olisi miestä paremmin asaitseva tai varakkaampi.
Itse ostin aina nuorena sulttanikondomeja.
Enpä ole kokenut, että juutalaiset tai islamin uskoiset moittisivat minun sian syöntiäni, tai hindut naudan syöntiäni. Voihan sitä vetää herneitä nenään kaikenlaisista asioista, muttei kannata kuvitella että vieraat kansat minun tahtooni taipuisivat.
Montako sulttaania maailmassa on? Vertaako ap itseään sulttaaniin? Miksei samantien J.F.Kennedyyn?
Sofia voisi ottaa Stefun tilalle sulttaanin!
mitä jonkun sulttaanin asiat mulle kuuluu
Merkillistä .Mutta emme saa ola rasistisia.Siltikin tietoisia siitä,että pikkutytöt joutuvat pakkoavioon.