Tunnetko ketään cokis-riippuvaista tai oletko itse sellainen?
Tarkoitan sellaista, jolla on aina muutama iso pullo jääkaapissa.
Kommentit (78)
light C meni niin huonoksi, että oli pakko siirtyä laitti pepsiin ja se huononettiin niin mountain dew.
Olen juu limunarkki.
Olen itse, ollut kohta 30 vuotta. Ei ole toistaiseksi aiheuttanut merkittäviä haittoja ainakaan hampaisiin. En luultavasti lopeta koskaan.
Jos mulla olisi varaa ja jaksaisin haalata sitä kotiin, niin varmaan olisi aina kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sellainen. Zeroa menee päivittäin noin 1.5l. On mennyt jo 20 vuoden ajan.
Huuomasitko makumuutoksen - kymysysmerkkilö
Taidan olla limunarkki. Pepsi Maxia menee välillä enemmän, välillä vähemmän. Kroppa on sen verran tottunut siihen, että kun tulee useamman päivän väli, niin toisena tai kolmantena päivänä on päänsärkyä. Olen miettinyt että parempi tämä, kuin olut, alkoholi, rööki tai huume.
Eikös eräs piispa ole tunnetusti cokisfani?
Vierailija kirjoitti:
Kroppa on sen verran tottunut siihen, että kun tulee useamman päivän väli, niin toisena tai kolmantena päivänä on päänsärkyä.
Kuulostaa tosi pahalta addiktiolta.
Mulle tulee kokiksesta niin huono olo, että en voi juoda sitä. Sama juttu kaikkien colan makuisten mehujen/mehujäiden/karkkien kanssa...hirvee päänsärky ja oksetus joka kerta. Onkohan joku allerginen reaktio?
Pepsi Maxin lussuttajia tiedän muutaman. Ihan käsittämätöntä touhua, ylipainoisia molemmat. Kai se ruoka ja juoma on kuin tutti heille
Vierailija kirjoitti:
Pepsi Maxin lussuttajia tiedän muutaman. Ihan käsittämätöntä touhua, ylipainoisia molemmat. Kai se ruoka ja juoma on kuin tutti heille
Tämä on kyllä joku ilmiö. Onko siihen Pepsi Maxiin laitettu jotain salaperäistä ainetta kun ihmiset kittaavat sitä kuin viimeistä päivää?
Vierailija kirjoitti:
Pepsi Max ei sisällä mitään mikä voisi lihottaa KETÄÄN. Että se siitä pöyristymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepsi Max ei sisällä mitään mikä voisi lihottaa KETÄÄN. Että se siitä pöyristymisestä.
Miten voi tätäkin faktaa jotkut alapeukuttaa. Pepsi Maxissa on tasan 0 kilokaloria. Eli sillä on mahdotonta lihottaa itseään.
Nämä pepsi maxit ja zerot ei ole edes kunnon kokista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tätäkin faktaa jotkut alapeukuttaa. Pepsi Maxissa on tasan 0 kilokaloria. Eli sillä on mahdotonta lihottaa itseään.
Olen diabeetikko ja jos juon Pepsi Maxia, se nostaa verensokeriarvoa reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sellainen. Zeroa menee päivittäin noin 1.5l. On mennyt jo 20 vuoden ajan.
Jestas. Ei sit yhtään ahdista hirveä makeutusainekuorma? Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen diabeetikko ja jos juon Pepsi Maxia, se nostaa verensokeriarvoa reilusti.
Höpö höpö. Emännälläni on diabetes ja ei todellakaan nosta. Hän on varsinainen Pepsi Max-juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla noin tietämätön... facepalm