Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun otat etäisyyttä mieheen, niin

Vierailija
28.05.2022 |

Mikä siinä on? Kun olet innokkaasti tekemisissä, niin mies vetäytyy. Ja kun otat etäisyyttä, niin vedetäänkin magneetin lailla puoleensa.

Mulla kyse tapailukaverista. Haluaisin hänet itselleni, mutta hän tuntuu olevan tosi kiireinen. Nyt kun aloin vetäytyä, niin hän onkin aktivoitunut. Miten mun tarvii nyt toimia, että saan hänet itselleni?

En tosiaan ala anelemaan perään, vaikka hän vaikuttaa ihan unelmamieheltä itselleni. Vinkkejä arvon av-väki

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Enkä haluaisi alkaa mihinkään hitsin peleihin. Olen kiinnostunut ja juuri hänet haluan.

Miten saada mies tajuamaan, että olen hänen unelmiensa täyttymys 😊

Vierailija
2/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä-kuuma. Huono mies haluaa pitää toista varpaillaan ja nauttii vallastaan.

Seuraavalla kerralla kun hän ei vastaa lähentymiseesi, laita koko tyyppi estoon. Lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, unohda koko mies. Taidat olla tosi nuori.

Vierailija
4/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiin koodattu saalistusvietti naisia kohtaan. Jos on tyrkky se helposti on luotaantyöntävä piirre, mutta jos on vaikeasti tavoitettava voi se jopa lisätä kiinnostusta.

Vierailija
5/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä. Enkä haluaisi alkaa mihinkään hitsin peleihin. Olen kiinnostunut ja juuri hänet haluan.

Miten saada mies tajuamaan, että olen hänen unelmiensa täyttymys 😊

Ootko tosissas? Mistä tiedät että oot hänen unelmiensa täyttymys?

Vierailija
6/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pelejä. Jos mies on aktiivinen,  se on kiinnostunut ja pommittaa. Jos se on hiljaa 2-3 päivää tai enemmän, se EI ole kiinnostunut. Simple as f u c   k

Ei sitä miestä kiinnosta miten joku nainen leikkii. Ei mies mieti noin pitkälle :D :D

Vierailija
7/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oikeasti tykkäisi susta, olisi kyllä koko ajan suhun päin kallellaan. Next.

Vierailija
8/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
9/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on luultavasti useampi kierroksessa. Next.

Vierailija
10/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kairaa useitavittuja samaan aikaan. Huolehtii sijoituksestaan eli kiinni olevastavitusta ja jos vittualkaa kaikota, houkuttelee sen takaisin. Hyvin näyttää toimivan.

Vierailija
11/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan hänet itselleni" ei ole ajatus, jolla on kenenkään unelmien täyttymys, sori vaan. Koko lähtökohta on teini-ikäisen kypsyystasolla, sillä viisaudella voikin sitten houkutella miehiä, jotka yhtä fiksusti reagoi omistushalulla kun saalis on kaikkoamassa.

Vierailija
12/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireisyys on hälyttävää. Toisilla ne kiireet eivät koskaan hellitä, se on elämäntapa vuodesta toiseen ja ikuisesti. Jos haluaa viettää miehen kanssa aikaa, se ei millään meinaa onnistua.

Vierailija
13/13 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sen miehen kanssa.