Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektio ja serkkutyttö

Vierailija
28.05.2022 |

Meidän perheessä on aina oltu mökillä porukalla. Sedät, tädit serkut, jne. Sattuneesta syystä oli sitten muutaman vuoden tauko. Joku keksi, että saunaan ei enää mahdu kuin minä ja serkkutyttö. Sille oli tuon tauon aikana kasvanut tissit ja karvakolmio. Kun riisuidumme pukuhuoneessa, niin pakenin lauteille piilottelemaan erktiotani. Hän tuli rennosti saunaan, kuten vuosia aiemmin, ja alkoi heittä löylyä. Jalat auki, että näin pimpin ja rinnat tietenkin. Jutteli mulle niitä näitä, kunnes huomasi minun tuijotakseni hänen pimppiin. Laittoi jalat kiinni ja toisen käden rintojensa eteen. Juteltiin niitä näitä. Yhtäkkiä otti käden pois rinnoilta ja sanoi, että olenko nähnyt tissejä ennen. Vastasin, että äidin tissit, sun äidin eli tädin tissit tietenkin. Sitä nauratti. Onko hänen tissit sitten jotenkin erilaiset? En ymmärtänyt heti. Sitten se avasi jalkansa ja kysyi? Olenko nähnyt jonkun pimpin ennemmin? Katsoi hänen pikkuhuuliseen pilluun ja sain nikotellen sanonut, että en ole. Hän odotti pitkään, että sain kunnolla katsoa hänen pimppiään. Klitoris, pienet huulet ja isot huulet ja se kiiltävä neste jota siitä valui. Hän sanoi, että jos tiedän mitä se pimppi nyt haluaa niin saan tehdä sen sille. Työnsin sen sisään ja laukesin heti. Hän sanoi, että ehkä seuraavalla kerralla voisin pumpata häntä hieman pidempään. Ennen kuin laukeaisin. Lupasin yrittää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
2/4 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva stoori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että tyttö oli serkkusi ja että oli tyttö.

Oletko sinä edes sinä vai mielikuvituksen tuotetta?

Vierailija
4/4 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin jutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi