Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein normaalipainoinen voi syödä sipsejä?

Vierailija
27.05.2022 |

Jos tykkäät sipseistä, kuinka usein uskallat niitä syödä pysyen normaalipainoisena? Paljonko syöt kerralla? Ja mitkä on sun lempisipsejä? :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kolme kertaa päivässä, riippuu siitä mitä muuta syöt.

Vierailija
2/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön melkein joka päivä. En syö koko pussia kerralla ja sama pussi voi kestää viikonkin, jos pussi on iso ja ei mun suosikkimaku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit ovat epäterveellistä syötävää suuren suolamäärän takia.

Vain desi kerrallaan

Vierailija
4/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä.Jos olet menopausissa tai vaihdevuosissa tai vaihdevuodet ohittanut jätä pois ne. Jokainen sipsi pala lisää rasvasolujen määrä kuin leipä kaikki mikä on sokeria sisältävä tuotetta tai keinotekoistasokeria. Lisävät rasvasolut ja tarkoitaa alat lihoo ja paluuta ei entiseen ole. Koska alat niitä himoita syömän useammin kuin silloin tällöin.Varsinkin jos asut yksin.Pilotat kaikki kapehisi itseltäsi ja illan tullen käyt jemmojasi tyhjentää,kun on tylsää.

Vierailija
5/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli pussia silloin kun mieli tekee. Ruokavalion kokonaismäärä ja -koostumus terveellisyyden ratkaisee.

Vierailija
6/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli melkein koko viime vuoden kaapissa sipsipussi, ja otin sieltä aina vähän, kun teki mieli. Nyt olen tainnut kyllästyä siihen, nyt ei ole kaapissa sipsejä. Olen hoikka, ehkä maha pömpöttää hiukan useammin kuin vuosi sitten, mutta se ei haittaa, koska olen niin hoikka.

Vierailija
7/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön melkein joka päivä. En syö koko pussia kerralla ja sama pussi voi kestää viikonkin, jos pussi on iso ja ei mun suosikkimaku.

Tämä. Oikea tapa.

Vierailija
8/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa: lempparini ovat salt and vinegar sekä oikia sähäkkä sabina.

Vierailija
9/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön noin kerran vuodessa eli jääkiekon MM-kisojen aikaan siten, että koko kisojen aikana menee ehkä n. 200 grammaa. Katson lähinnä Suomen pelit. Kisakatsomoeväänä on myös popcornia. Sitä menee yhteensä 4 mikropopparipussia. 

Lempparisipsejäni ovat suomalaisesta perunasta tehdyt, kasviöljyssä tiristetyt ja pelkällä merisuolalla maustetut sipsit. Ei dippejä. Juomana cola zero. 

Vierailija
10/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paprika-pringelsejä melkein joka päivä. Muutaman lastun kerrallaan, joten BMI on 21.

Vierailija
11/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimemmäksi söi sipsuja omissa rippijuhlissani 1989.

N49

Vierailija
12/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vähintään kerran viikossa 200 g. Mutta liikun paljon.

Vierailija
13/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa, mutta jaan pussin miehen ja kahden teinin kanssa. Suosikkeja juustonaksut tai raffelit tacodipillä.

Vierailija
14/14 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 200-300g kerrallaan dipin kanssa, silloin kun tekee mieli. Joskus menee pussi viikossa, joskus pussi kuukaudessa. Syön vähemmän muuta niinä päivinä kun syön sipsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi