Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakas äitini oli kaatunut polkupyörällä ja on nyt

Vierailija
26.05.2022 |

Äitini oli kaatunut pyörällä, ja on nyt sairaalassa tarkkailussa. Pään alueen vamma,sekä ruhje kädessä.
Ambulanssi henkilö soitti, ja kertoi tapahtuneesta, ja siitä että äitini viedään ensiapuun.
Silminnäkijän mukaan pyöräilykypärä oli ilmeisesti pudonnut päästä tms.
Toivottavasti ei nyt tulisi mitään vakavempaa, ja että pääsisi pian kotiin.
Ikävästi nyt pääsi sattumaan.
Toivottavasti kuntoutuu ja pääsee vielä pyöräilemään kauppaan yms. Paikallinen kauppias oli ottanut polkupyörän,ja kypärän. Ja luvannut säilyttää niitä, kunnes pääsemme ne hakemaan. Kiitos tosi hyvä juttu. Kaikkea sitä voi tapahtua.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voimia! Pitäiskös äidille hankkia joku turvallisempi liikkumisvehje? Paljonko on ikää?

Vierailija
2/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Kai menit häntä katsomaan? Hakeman pyörän kotia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti näkee et kypärä on pyörän etukorissa eikä päässä. Mut silloin se ei hyödytä mitään. Tsemppiä

Vierailija
4/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen rakkaalle äidille. Pääsee polkemaan, muttei kaadu niin helposti: kolmipyöräinen sähköpyörä. Jos siis voi pyöräillä tämän jälkeenkin.

Vierailija
5/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vanhojen (eli meidän keski-ikäisten) ei kannata pyöräillä, paitsi jollain hiekkatiellä joka menee aika suoraan. 

Vierailija
6/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kohta 60 v

En pääse paikalle ennen huomista. ap

Vierailija
7/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini viime syksynä polkupyörällä. Olkavarren murtuma tuli :-( Äidillä ikää 80 vuotta. Kun yritin ehdottaa tuota kolmipyöräistä, niin loukkaantui.

Vierailija
8/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että joku 80v mummeli on ruhjonut itsensä. Ihan itseni ikäinen onkin... Mutta sattuu se kaatuminen niin vanhaan kuin nuoreen, en vähättele.

Vierailija
9/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Hyvä että käyttää edes sitä pyöräilykypärää!

Vierailija
10/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin äitini viime syksynä polkupyörällä. Olkavarren murtuma tuli :-( Äidillä ikää 80 vuotta. Kun yritin ehdottaa tuota kolmipyöräistä, niin loukkaantui.

Ainahan ne iäkkäät loukkaantuvat riskien minimoimisesta. Luulevat olevansa ikinuoria. 

Vierailija
11/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sähköpyörä?

Vierailija
12/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh 60v luulin että tosi vanha jo. Tsemppiä ja toipumista Ap: n äidille!

Vierailija
13/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pian 60v ja pyöräilen vuoden ympäri työmatkat ja muut asiat, autoa ei ole. Kiinnostaisi tietää, miksi se kaatui? Eihän nyt ole edes liukasta.

Vierailija
14/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia! Toivottavasti äitisi toipuu pian, en voi edes kuvitella miltä tuon tiedon saanti tuntui alottajalle :( Ja ihana kauppias myös.

Vierailija
15/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pian 60v ja pyöräilen vuoden ympäri työmatkat ja muut asiat, autoa ei ole. Kiinnostaisi tietää, miksi se kaatui? Eihän nyt ole edes liukasta.

Oon paljon sua nuorempi ja pyöräilen myös lähes kaikkialle. Oon kuitenkin useamman kuin kerran kaatunut lähes syyttä. Jotenkin tasapaino vaan pettynyt. Mutta ei voida tietää, ennen kuin ap:n äiti voi kertoa.

Vierailija
16/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolimipyöräinen on aika kehno pyöräksi, en tiedä kuka sellaisia voi käyttää.

Vierailija
17/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas äitini liukastui talvella ja mursi lonkkansa 72-vuotiaana. Menehtyi puoli vuotta myöhemmin.

Vierailija
18/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon paljon sua nuorempi ja pyöräilen myös lähes kaikkialle. Oon kuitenkin useamman kuin kerran kaatunut lähes syyttä. Jotenkin tasapaino vaan pettynyt. Mutta ei voida tietää, ennen kuin ap:n äiti voi kertoa.

Jos sulla on noin huono tasapaino, niin olisi syytä välttää pyöräilyä. Sulle voi vielä käydä huonosti.

Vierailija
19/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi siitä toipuu niin, että pystyy vielä pyöränselkään nousemaan, opeta hänelle, kuinka se kypärä laitetaan oikein päähän, niin että se on päässä vielä silloinkin, kun hän kaatuu ja lyö päänsä.

Vierailija
20/50 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri kaupassa autolla ja hiukan ajelin ja ihailin luontoa. Asun kaupungissa, jossa on iso järvi ja se on alempana kuin keskusta eli mäestä saa kevyenliikenteenväylää pyörällä hyvät vauhdit. Joku poika, ehkä n. 10-12 v, ajoi alas mäkeä jopolla ja jalat oli ohjaustangon päällä, kypärää ei tietysti päässä.

Mietin, että tuosta kun kaatuu niin saa vanhemmat järjestää hautajaisia penskalleen.

Nuorena sitä luulee olevansa kuolematon.