Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta 5v ilman seksiä.

Vierailija
26.05.2022 |

Koska mies ei halua.

Toivoisin, että tämä olisi kesä, kun saan ja voin antaa, tosin ei hänen kanssaan, se aika oli ja meni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan ihmisiä on vajaissa suhteissa? Vähän sama tilanne mutta mutkikkaampi. Itseä ei haittaa vaimon lisäkilot, mutta 100kg ylimääräistä on jo liikaa. Seksistäkin tulee väistämättä kömpelöä ja asentoja yms. rajoittavaa. Vähiin on käynyt.

En olisi ikinä uskonut että voisin etsiä seuraa muualtakin koska se on arvojeni vastaista. Mutta jotakinhan tässä pitäisi tehdä...

Vierailija
2/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin edellistä kirjoittajaa. Minun miesystäväni on koskenut minuun seksin merkeissä viimevuoden maaliskuussa. Usein ajattelen, näinkö elämä sitten menee. Kovasti kaipaisin hellyyttä, seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen haluttomuus ei johdu habituksestani eikä siitä, että olisin ollut jotenkin "huono" niissä puuhissa, päinvastoin kuulema.

Ei vain halua, olen niin epäonnistunut muuten puolisona. Kyllä, sattuu, ja lujaa. Tunnen itseni aika epäonnistuneeksi.

Olen äärimmäisen surullinen tästä tilanteesta, nautin seksistä, olen, tai olin, halukas kokeilemaan eri asioita, olin kuulema "ihanan pervo" jne. Olen menettänyt todella paljon ja menetän koko ajan lisää, en tästä enää myöskään nuorene.

Ap

Vierailija
4/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap. Mistä päin Suomea olet? Haluaisitko tavata kesän aikana? Minkä ikäinen olet? Yst. M41

Vierailija
5/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on hyvä aika.

Silloin voi rakentaa.

Myös uusia kokemuksia jos ne ovat olleet telakalla, esim. seksissä.

Läheisyydestä on hyvä aloittaa.

Vaikka vain sohvalla halaamiset ja suukottelut, ovat hyviä asioita.

Kaikki muu tulee kyllä sen jälkeen.

Hyvää kesäaikaa sinne.

Vierailija
6/7 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta ilman seksiä? Ihan perus-avioliitolta kuulostaa. Avio (avo) liitto on olotila, jossa ihminen- useimmiten ihan vapaaehtoisesti- vaihtaa useamman ihmisen kiinnostuksen yhden ihmisen välinpitämättömyyteen.

Vierailija
7/7 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan ihmisiä on vajaissa suhteissa? 

Paljon, todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän