Tulipa mieleen, kun Lola aikoinaan pilkkasi Miss Universumia, joka lihoi, oli jossakin ohjelmassa puhumassa siita ja naureskeli pilkallisesti. Nyt itse h-vetin iso sotanorsu...
Kommentit (21)
Liian lihavalta missiksi ehkä joo, mutta ei 3kk. ikäisen vauvan äidiksi.
..mutta kauneushan on katsojan silmässä, toiset tykkää, mitä taas en :)
Et eihän se nyt ole ihan OK. Työtehtävään kun valittiin hoikka tyttö.
Kyllä kai sitä saa vähän pyöristyä, jos missivuosista on lähemmäs 10 vuotta ja on pyöräytetty pari jälkeläistä?
Lola on suomessa keskivertoa kauniimpi. katsopokaapa katukuvaa. suomessa naiset on aika " rumia" tai jos vertaa muiden maiden naisiin. ei tarvitse kuin mennä tallinnaan. turha tästä kenenkään suuttua, olen itsekkin ihan tavallisen pulliaisen näköinen. en usko Lolan olevan läskissä kunnossa vuoden kuluttua. hänen ammattinsa jo vaatii hoikkuutta. sillähän loppuisi muuten duunit! eipä ole karitat ja Suvit maailmalla menestyneet. ja ei kai rumaa valittaisi maailman kauneimpien joukkoon????
huomata että kansainvälisestikkin menestynyt kaunotar kamppailee samojen ongelmien kanssa, kuin suurin osa muistakin suomen naisista. suvi miinalan nähtyäni ajattelin että ompas se liian laiha.
Ei mikään muovi-barbie kuten esim. Karita Tuomola.
Kaunis tai ennemminkin söpö kasvoiltaan.
ei tosiaankaan ole järkyttävissä monen sentin meikkipakkeleissa kuten kilpasisaret Karita ja Suvi. olen nähnyt heidät usein ja olen miettinyt miltähän ne näyttää vähemmässä meikissä. Lola on aito. jokaisella on toki makunsa.
kun eukko on niin hävyttömän tyhmä?
Ja antoi pojalleen sellaisen nimen jota kukaan ei suomessa edes osaa lausua ja omituiset 2. ja 3. nimi.
Enne lasten saantiahan ne on sellaisia anorektisiä kukkakeppejä!
Hieman suhteellisuuden tajua hyvät mammat!
olin Karitan kanssa samalla lennolla Thaimaahan ja mimmillä on kyllä todella täydellinen iho. Ei meikin häivääkään ja näyttää silti meikatulta (tosin varmasti kulmat ja ripset värjätty ja rajauksia ' tatuoitu' ).
Frendi asuu sen naapuristossa eikä koskaan ole nähnyt Kartsaa ilman meikkiä (raskasta sellaista) tai sitten on arskat on silmillä.
mitään kaunista. Sen sijaan Suvi Miinala, Karita Tuomola ja Janina Frostell, siinä on MINUN mielestä joukko kauniita naisia.