Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen haluaa olla vapaa?! Ilman työtä ja nauttia.

Vierailija
26.05.2022 |

Kukahan ei haluaisi. Olisi ihana vain roikkua riippumatossa ja juoda pakuriteetä. Pois arjen murheet ja huolet. Sonnustautua inkkarivaatteisiin ja laittaa hiukset rastaksi. Työtä ei ehtis tekemään, koska pitää meditoida ja maadoittua. Kertokaa mulle, että millä oikeudella osa porukasta saa elää näin ja ripustautua portteihin ja puihin, kun jotain haluavat? Muut saavat paiskia töitä, että saadaan elätettyä itsemme sekä nämä vapaan elämän sankarit. He kun kuitenkin haluavat myös yhteiskunnan tuet ja oikeudet, mutta täysin ilman velvollisuuksia. Kateellisenako tässä puhun vai pitäisikö itsekin antaa flown viedä ja vain nauttia elämästä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on täysi vapaus heittäytyä yhteiskunnan elättämäksi. Tulet kyllä huomaamaan, ettei valtion taikaseinästä tuleva rahasumma ole järin suuri.

Vierailija
2/4 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hyvä ihminen omalla tavallasi. Minä nautin palkastani ja välillä jopa työstäni. Nautitaan kaikki tavoillamme, jotta ei tarvitse katkeroitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi-isämme kääntyisivät haudoissaan, kun näkisivät tämän nykypäivän menon. He raatoivat meidän ja maamme eteen. Mutä jos silloinkin olisivat vain nauttineet elämästä? Nykyään vapaa-aikaa on kuitenkin paljon. Silloin ehtii joogata ja meditoida.

Vierailija
4/4 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaxa tehä muut ku sluibaa kelan tuilla..onxe sit nii paha? tykkää ziigaa netflixii ja r unggaa p ornoon..safkat haen ruokajonost niin voin kelan tuilla vaa ryypätä ja hommaa savuu..välil jopa varaa käydä maksullisel..siistii asuu suomes ku ei tarvii tehä mitään ja keskikläässin ja porvareitten veroist maksetaa mun slubuluu..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi