Olenko nyt "maksanut" seksistä?
Olen nyt hetken tapaillut yhtä naista, ja autoin häntä eilen säärikarvojen poistossa (sokeroimalla); hän puhui, että voi sitten tehdä jonkin vastapalveluksen myöhemmin (vaikka ei tuo nyt mikään iso vaiva ollut). Tämän jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä (ei ole ensimmäinen kerta meidän välillä). Tänään aamulla kysyin, voisiko hän vastapalvelukseksi hieroa hieman hartioitani, ja hän vastasi (totisesti ja hieman närkästyneenä), että sain jo seksiä vastapalvelukseksi. Tuli jotenkin todella vastenmielinen ja likainen olo. Olen kokenut seksin meidän välillä molemminpuoliseksi nautinnoksi, enkä ole ikinä ajatellut sitä minkäänlaisena kaupankäyntinä. Tähän asti on vaikuttanut lupaavalta, mutta en tiedä kiinnostaako enää jatkaa hänen kanssaan tuon kommentin jälkeen.
M34
Kommentit (17)
Nauroin ainakin puoli minuuttia ;D
Monet naiset kiihottuu siitä että seksistä maksetaan. Kokeille seuraavalla kerralla tarjota sille kybän siitä.
Aisurille ja lompakolle on aina kysyntää. Pano hinnoitellaan tietenkin.
Raha, työ tai palvelu joka nainen vaatii jotain noista maksuksi seksistä.
Puhu naiselle tosta myös, onhan toi jotenkin outo juttu.
Ota puolentunnin sessio naisen suihkussa hierovalla suihkulla. Saat sen hieronnan ja
Säästät vesilaskussa ja samalla puhdistat itsesi niin tuo likainen olotila helpottuu
Kirjoittaja ei voi olla mies, vaan joku katkeroitunut nainen, joka hakee kostoa miehille!
Joo maksoin yhdestä yöstä eron jälkeen, kun en ollut saanut seksiä pitkään aikaan.
Voi kuule poitsu....kun menet naimisiin, tulet maksamaan seksistä lopunikäsi....ja kalliisti.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule poitsu....kun menet naimisiin, tulet maksamaan seksistä lopunikäsi....ja kalliisti.
Seksi tulee kalleimmaksi juuri parisuhteessa.
Naiset eivät oikein tykkää hieroa miehen hartioita koska se vaatii voimaa, väsyneenä ainakaan tai jos sanoit ensin itse "vastapalvelukseksi" -sanan hierontaa kysyessä, vaikka se sanotaan yleensä kevyesti - ei niin tosissaan. Nainen ei kai kaikkea jaksa.
*Lisään että siis nainen otti sen kai tosissaan, jos sanoit kevyesti tai oli väsynyt. Mutta siis ei kiva jos tiuskii.
Joo, aivan varmasti! En usko, että olet ollut viittä kilometriä lähempänä naisesta elämäsi aikana. Tumputat siellä vaan pahaa oloasi meihin muihin.