Mikä oli sun teiniajan ykkösbiisi minkä muistat ekana ?
Itselleni tuli ekaksi mielee Coco Jambo , vaikka ei se nyt ehkä suosikki ollutkaan.
Kommentit (617)
Sliipparit: Kaaliva, lanttuva, ameriikan herkkuva !
I wanna dance with somebody myöh. teini ajalta. Tuolloin olin jtn 18-19 mutta tuo kolahti kovasti ja toinen Girls they wanna have fun.
Monta. Kun olin 13 kuuntelin paljon Beatlesiä, 16 niin Bon Jovi oli ykkönen. Kun olin 18 Sonata Arctica oli paras, ehkä niiden Don't say a word oli sellainen teini-iän lopun ja aikuisuuden alun biisi.
Nylon Beat - rakastuin mä looseriin
Ekana tulee mieleen Nylon Beatin Satasen laina, varmaan siksi kun taisi olla kyseinen CD eka minkä ostin :-D
Justin timberlaken cry me a river.
Hevenu shalom aleichem, Army of Lovers
En ole vuosikymmeniin kuullut ja kolme päivää pyörinyt päässä. Mistä näitä nousee?
Hävettää ihan sikana, mutta Kurre ja "Jäit sateen taa" - ai kauhee!!! Vein tuon ala-asteella levyraatiinkin ja oisko se ollu tyyliin viimenen kun kukaan poika ei äänestänyt sitä....
Ensimmäinen ostamani kasetti (Anttilan TopTen:ista viikkorahoilla) oli KissFm Hits 3. Aloitusbiisinä Aikakoneen Nti Groove, mutta kaikkein suurimman vaikutuksen teki Spaissareiden Wannabe, jonka kuulin silloin ensimmäistä kertaa.
Army of loversin The Gods of Earth and Heaven ja apocalyptican eka cd.
Kaikki laulut