Orgasmi
En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Itse olen sen itselleni saanut kyllä aikaan... Miksi näin??????
Kommentit (25)
Vierailija:
jos me miehet käyttäydymme tällä tavalla...
jos hän ei koskaan halua vain ottaa " hyvää" vastaan.
Muuten, se vasta ahdistavaa onkin pidemmän päälle, jos mies ei nauti vaan vain haluaa tuottaa nautintoa
jos hän ei koskaan halua vain ottaa " hyvää" vastaan.
minussa on tätä vikaa, en edes osaa laueta jos nainen ei ole saanut ensin tai samaan aikaan. Tai jos nainen ottaa suihin en osaa milloinkaan täysin keskittyä nauttimaan ja siksi se kestää turhan kauan.
Ei ole helppoa olla itsekäs :) Muutenkin minulla vaikuttaa mieliala seksin laatuun ihan helvetisti. Mutta kai se on ihan opeteltavissa, että pystyy hakemaan hetken vain omaa nautintoaan. Lisää harjoitusta! ;)
Käytännön syistä ensin minä ja sitten mies. Mä opin nauttimaan seksistä vasta kun tajusin että en mä sitä orgasmia saa jos vain yritän toista miellyttää. Kauan kesti, päälle kolmekymppiseksi... tyhmästä päästä saa kärsiä koko ruumis.
exäni kanssa seksi oli vaivaannuttavaa, koska hän ahdistui niin paljon jos en " heti" kiihottunut/saanut orgasmia, jos hän " painoi tiettyä nappia" . Seksi on aikuisten leikkiä, rentous auttaa (vaikkei mua saamaan ns. yhdyntäorgasmia, kuitenkin saan suht helposti klitorista kiihottamalla).