Orgasmi
En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Itse olen sen itselleni saanut kyllä aikaan... Miksi näin??????
Kommentit (25)
saan sen jännittämällä emätintä ja lantionpohjaa. Klittaan ei tarvitse koskea eikä asennon olla tietynlainen. Helpoiten saan lähetyssaarnaajassa. Jännitän vain lihakset suppuun.
olen huomannut, että saan orgasmin yhdynnässä huomattavasti helpommin miehen kanssa, jolla on kookas penis, siis lähinnä paksu.
vaikuttanut peniksen paksuus eika lihasten jannittaminen.
Mutta eikö ole olemassa 2 eri orgasmia emätin ja klitoris?
Kun toiset kirjoittavat saavansa klittaa kiihoittamalla, niin entäs
ihan ' pelkästään' yhdynnässä?
Lisäksi G-pisteen stimuloiminen vaikuttaa myös paljon, mutta tarpeeksi paksu penis (5-6 cm) vaikuttaa itselläni eniten emätinorgasmin saamiseen yhdynnässä.
Vierailija:
Mutta eikö ole olemassa 2 eri orgasmia emätin ja klitoris?
Kun toiset kirjoittavat saavansa klittaa kiihoittamalla, niin entäs
ihan ' pelkästään' yhdynnässä?
Hitaasti, pyöritellen, nopeammin, edestakaisin - tai laittais liukastetta avuksi. Se kyllä osuu mieheen, mutta ei tunnu kiihottavalta. Omalla miehelläni on peniksen ympärysmitta noin 16cm, joten ei kai se nyt niin valtavan ohutkaan ole etteikö sen takia " saisi" .
mittaatte munan ympärysmittaakin? Melko instrumentaalinen suhtautuminen seksiin.
Ite (miehenä) oon saanut parhaat panot ihan ilman mitään naisen pepun mittailuja. innostuminen asiasta ja reipas kokeilu eri kiihotustapojen suhteen on parasta mitä voi saada!
jos mies mittais pilluja, niin tiukinta mahdollista olis kun mittais väljyyttä just ennen esileikkejä, ja löysää lihaa mittariin saa panon jälkeen.
Eli jos joskus on semmonen fiilis oman muijan kanssa että pitää saada panna suht tiukkaan pilluun, niin vedetään ensin varvi ilman esileikkejä ilman mitään kummempaa liukkautta. On tiukkaa ja laukean pirun nopssaan! Ja sitten reilusti pillun nuolentaa sekä sormileikkejä, niin alkaa nainen saada osansa jo ennen penetraatiota. siitä se leikki alkaa, kun sen ekan varvin jälkeen molokin kepittää kauemmin!
Unohtakaa toi kokojuttu, se ei taida olla oleellista. Muuten mäkään en sais jatkuvasti samalta naiselta, jo toistakymmentä vuotta.
Taitava tuhkamuna
ohuimmasta päästä ole, mutta kyllä ympärysmitaltaan 18-19 cm on tuntunut paremmalta.
Vierailija:
Omalla miehelläni on peniksen ympärysmitta noin 16cm, joten ei kai se nyt niin valtavan ohutkaan ole etteikö sen takia " saisi" .
5 cm paksun peniksen ympärysmitta on n. 16 cm. Melko tavanomainen koko. Kyllä huomaa, että on naisten logiikkaa taas liikkeellä...
Joskus vaan kysyin mieheltä, et mittaileeko miehet omia kalujaan. Ja mies sanoi et joo, kyllä hän on itse asiassa - ja kertoi sitten tuloksen. Mutta en mä sen senttimetrimitan tai numeroiden kanssa nai vaan itse miehen. -se, joka mainitsi paksuudesta, kun aihe nyt otettiin esille tässäkin threadissa-
Se on varmaan todella yksilöllistä. Edellisellä miehellä oli huomattavasti ohuempi, enkä muista et just peniksen tuotumassa olis niin eroa. Kun siihen kokoon tottuu aika mukavasti - ja venyyhän nainen jopa ihan vauvan päätäkin varten.
sehän se vasta nautinnollista onkin. TUostahan voi päätellä, että 8 cm paksu penis ei ole mikään ongelma, eikä vastaavasti 2 cm paksu. Emätin on niin mukautuvainen. :)
Vierailija:
venyyhän nainen jopa ihan vauvan päätäkin varten.
Vierailija:
ja venyyhän nainen jopa ihan vauvan päätäkin varten.
Ja se onnistuu juuri sen takia, että kyse on synnytyksestä. Jo raskauden aikana luut ja nivelet löystyvät ja muuttuvat, jotta synnytys onnistuisi. Kohdunkaulan aukko aukeaa senttimetrejä, kun se normaalisti on kynänpään kokoinen pieni piste. Naurettavaa verrata synnytystilannetta seksiin.
Täytyy nyt sanoa varmaan et omassa elämässäni noiden heppien koot ei niin mielettömästi ole vaihdelleet, eikä yhtäkään halkaisijaltaan 8cm ole tullut vastaan. Hmmm... Nyt tuli jotenkin hassusti mieleen, et ihan ku tällä palstalla olis joku saamaton rusinanaama, jonka pitää vinkua jotain masentavaa joka ketjuun. Joo-o, pettymykset on karvaita!
Täytyy nyt sanoa varmaan et omassa elämässäni noiden heppien koot ei niin mielettömästi ole vaihdelleet, eikä yhtäkään halkaisijaltaan 8cm ole tullut vastaan. Hmmm... Nyt tuli jotenkin hassusti mieleen, et ihan ku tällä palstalla olis joku saamaton rusinanaama, jonka pitää vinkua jotain masentavaa joka ketjuun. Joo-o, pettymykset on karvaita!
tarvitset varmasti lisä-ärsykettä klitorikselle samalla kun rakastelette.
Ensin selitän syyn provosoivalle otsikkolle.
Nro 8 kertoo, että hänellä 5-6cm paksu penis auttaa saamaan orgasmin. Tavallinen olutpullo on halkaisijaltaan 6cm. Tämän kokoisen kullin omistajan kannattaa mennä ensin lääkäriin, ja sitte Guinnessin ennätysten kirjaan :-)
Varsinainen asiani on se, että terve itsekkyys auttaa orgasmin saamisessa. Sen hetken voi kyllä ajatella vain itseään ja keskittyä nauttimaan. Jos asiasta tulee mörkö ja henkinen taakka, ei varmasti onnistu.
Unleash your lust!
jos me miehet käyttäydymme tällä tavalla...
Vierailija:
Varsinainen asiani on se, että terve itsekkyys auttaa orgasmin saamisessa. Sen hetken voi kyllä ajatella vain itseään ja keskittyä nauttimaan.
Vierailija:
jos me miehet käyttäydymme tällä tavalla...
Tiedän tasan ja tarkkaan mitä tarkoitat. Seksi ei ole todellakaan tasa-arvoista. Minä löysin vasta yli kolmekymppisenä kumppanin, jonka kanssa seksi on avointa ja rehellistä mielihyvän tuottamista sekä itselle että toiselle. Koen aivan suunnatonta mielihyvää kun saan antaa naiselleni orgasmeja ja opetella uusia juttuja joista hän pitää. Siksi että hän tekee minulle samoin! En tiedä olenko seurustellut jonkun marginaalirymän kanssa, mutta aikaisempien kumppanien kanssa on ollut aina sellaista " antamista ja saamista" , opittua seksuaalisuutta. Ongelma on siinä, että silloin tyytyy huonoonkin kun ei tiedä paremmasta.
- yleensäkin saan orgasmin vain klitorista kiihottamalla. Missään yhdyntäasennossa en ole tavoittanut sitä " oikeanlaista" klittakiihotusta, vaikka " kaikkeni" olen yrittänyt - siis lähinnä vain hakea sopivaa asentoa, joka tuntuisi mahdollisimman hyvältä. Ikävä kyllä, vaikka yhdyntä olisi kuinka ihanan tuntuista, se ei kohdallani johda laukeamiseen.