Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos löysä uloste niin poistuuko äsken syöty ruoka ulos?

Vierailija
25.05.2022 |

Vai onko se jotain joka suolessa jo..vai

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokauden vanhaa. Ohutsuolikin on yli 10 meriä pitkä ja siellä se ruoka imeytyy elimistöön useiden tuntien aikana

Vierailija
2/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö oikein vahvaa chiliä. Pystyt arvioimaan läpimenoajan siitä kauanko syömisestä kestää siihen kun takaluukkua polttelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeimmillaan nestemäisillä ruuilla kestää n. 4h tulla ulos

Vierailija
5/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ellet ole ns. läpipasko.

Vierailija
6/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei

Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus. Ei ole. Ihmisen ruuansulatusjärjestelmä toimii yksilöllisesti ja eri ruuat sulaa eri nopeudella, mutta jos nyt käyt sonnalla, se ei missään tapauksessa ole äsken syötyä ruokaa.

Vierailija
7/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
8/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein vesiripuli ja ruoka soseutettua tmv., niin kyllä se massa vauhdilla menee putken läpi.

Vierailija
9/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut työpaikkaruokalan uunitomaatit ulos heti kun olin palauttanut astiat ja juossut vessaan. Punaisista kuorista tunnistin.

Vierailija
10/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tullut työpaikkaruokalan uunitomaatit ulos heti kun olin palauttanut astiat ja juossut vessaan. Punaisista kuorista tunnistin.

Olisi kannattanut sitten ottaa yhteyttä Guinnesin ennätysten kirjaan ja kaikkiin mahdollisiin lööppi- ja klikkimedioihin, koska normaalilla suolistolla varustetulla ihmisellä tuo on fyysinen mahdottomuus. Ota paksu ilmapallo, täytä se vaikka hernekeitolla ja laita se ilmapallon suu kiinni 10m puutarhaletkuun, jossa on muutamia solmuja matkan varrella. Nosta ilmapallo noin 40cm korkeammalle kuin sen letkun vapaa pää. Katso, koska rokka valuu ulos.

Olit syönyt tomaattia tai muuta kasvista, joissa on ohuehkot kuoret noin 2vrk aikaisemmin.

Vierailija
11/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut sitten ottaa yhteyttä Guinnesin ennätysten kirjaan ja kaikkiin mahdollisiin lööppi- ja klikkimedioihin, koska normaalilla suolistolla varustetulla ihmisellä tuo on fyysinen mahdottomuus. Ota paksu ilmapallo, täytä se vaikka hernekeitolla ja laita se ilmapallon suu kiinni 10m puutarhaletkuun, jossa on muutamia solmuja matkan varrella. Nosta ilmapallo noin 40cm korkeammalle kuin sen letkun vapaa pää. Katso, koska rokka valuu ulos.

Olit syönyt tomaattia tai muuta kasvista, joissa on ohuehkot kuoret noin 2vrk aikaisemmin.

Typerä vertaus. Ilmspallossa ei ole lihaksia työntämässä massaa eteenpäin eikä ilmapallon läpi tule vettä jouduttamaan massan kulkua.

Vierailija
12/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukan kuoret tulevat seuraavana aamuna, samoin chilin polte. Eli n. 10h

Vierailija
13/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai voi olla olematta. Jos maha menee totaalisen sekaisin, niin ei siinä kauaa mene, että tulee ulos. Tosin silloinkin tulee ensialkuun sitä vanhaa ja se voi olla tosi kovaakin, mutta kyllä sieltä ne äsken syödytkin tulee vauhdilla pois, vesiripulin muodossa. Turha väittää, että menisi kaksi päivää.

Se on myös suhteellista, mikä on löysä uloste.

Vierailija
14/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa se ilmapallo sitä työntää ulos samoin kuin suolisto, mitä vääntää kipeästi. t. ohis

Vierailija
15/15 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö tarpeeks hitaasti nioöin ei tuu välttämättä ikinä ulos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi