En ymmärrä tätä vaikuttajaäitiä
Jaksan edelleen ihmetellä miten tämä Vantaalainen neljän lapsen "vaikuttajaäiti" kehtaa edes tituleerata itseään kotiäidiksi. Lapset päivät pitkät hoidossa ja itse makaa kotona. Ulosantikin niin käsittämättömän lapsellista ettei tosikaan.
Kommentit (31)
Jos kyseessä on tämä bloggaajaäiti olen miettinyt ihan samaa.... Onhan tuosta ennenkin ollut puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on tämä bloggaajaäiti olen miettinyt ihan samaa.... Onhan tuosta ennenkin ollut puhetta.
Laitatko linkin?
Joo tä on iha ihme muijja :D mut onhan näitä lähiömutseja jotka tekee vaan lapsia että saavat kelan ja miehensä rahoilla elää!
Kutsu itseäsi vaikuttajaksi kun. Ei koulutusta, ei osaamista, ei oikeaa työtä. Kelaa millainen soija mies tällä naisella on.
Seuraatteko kyseisen henkilön instaa? Järkyttävää kuraa sekin. Lapset ylipainoisia ja äiti makaa päivät kotona kun mies töissä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Seuraatteko kyseisen henkilön instaa? Järkyttävää kuraa sekin. Lapset ylipainoisia ja äiti makaa päivät kotona kun mies töissä. Hyi.
Mikä tämän naisen nimi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän naisen nimi on?
@meltzuggero
Te seuraajat mahdollistatte tuon makaamisen, tollot!
Vierailija kirjoitti:
Te seuraajat mahdollistatte tuon makaamisen, tollot!
En ymmärrä miten tuolla sisällöllä mitään tiliä tehdään. Huonoja postauksia eikä mitään yhteistyöjuttuja. Ulosanti ala-arvoista ja muita vähättelevää. Mahtaako olla edes peruskoulua käytynä
Kunpa edes mies tajuaisi edes tehdä asialle jotain.
Kaikenlaista shittiä nuo blogialustatkin ottavat allensa. Huhhuijjakkaa mitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Iinalaurako
Ei vaan tuo ylläoleva meltzuggero
Tämähän on se kaappaus keittiössä bimbo
Näyttää tavalliselta lähiömammalta ja varmaan omiensa parissa voi hyvinkin olla jonkinlainen vaikuttaja. Ei noi lapset nyt kovin lihavia ole. Vaatteet tosin näytti kovin pieniltä.
Yhtä mäntiltä näyttää tuo mieskin.
Niin kuka?