Toni Niemisestä tuli vanhus
Enää ei tule lapsia eikä juosta akkojen perässä. Surullista.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Lahden poika on viimein löytänyt rauhan sataman ja elelee tyytyväistä perheenisän elämää.
Mutta ketä tuollainen tylsä keski-ikäisen miehen elämä kiinnostaa? Jos meinaan aikoo julkkiksena pysyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitå? Eikö siemen lennä enään?!
Janet ei halua lapsia ja tuntuu jämähtäneen tähän Janettiin.
Ei vissiin ruvennutkaan asunnonvälittäjäksi, vaikka paperitkin hankki?
Mutta on kyllä timmissä kunnossa.
Ei ole päästänyt itseään setäytymään👍
Kuinka monta perhettä, eksää lapsineen, hänellä on eripuolilla Suomea? Onko joku pysynyt laskuissa.
Monella sama edessä jos ikää karttuu .
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta perhettä, eksää lapsineen, hänellä on eripuolilla Suomea? Onko joku pysynyt laskuissa.
Ei ole kuin kaksi perhettä. Veeran kanssa kaksi lasta ja Heidin kanssa kaksi lasta. Anskun lapsi oli toisen miehen.
Kuka on uusi "Toni"? Sellainen joka vaihtaa akkaa ja väsää lapsia.
Meistä kaikista tulee vanhuksia, jos eletään tarpeeksi pitkään.
Onneksi on kesä eikä hypätä mäkeä. Eikä kukaan selosta eikä kommentoi hyppysiä.
Katsotaan Seiskasta syksyllä onko tosiaan Toni malttanut olla rauhallisesti kesän... Mäkikotka on aina mäkikotka.
Eiköhän Tonilla ole kesän tullen taas vauhti päällä ja viimeistään juhannuksena kihlasormukset lentää nurkkaan.
Jaksan ihmetellä miten löytyy naisia, jotka tähän katastrofiin lankeavat. Sanoisin että tämä mies ei opi, ei lopeta eikä tajua. On täysin ulkoistanut ajattelun naisilleen ja niiden ollessa liian kaukana osaa kuunnella vain alapäätään.
Onnea Janet-rakkaalle, toivotaan että onni kestää. Löysihän Harlinkin viimein itselleen tosirakkauden.
Ihme hiihtelijä. Naisia naisen perään. Eikö niitä naisia nolota olla osa tota ketjua?!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Tonilla ole kesän tullen taas vauhti päällä ja viimeistään juhannuksena kihlasormukset lentää nurkkaan.
Mä luulen, että nyt on löytänyt sen oikean. Ollut jo kauan Janetin kanssa. Ainoa, mistä takuulla kesällä vinkuvat on se lasten Topiaksen ja Elsan hoitaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että nyt on löytänyt sen oikean. Ollut jo kauan Janetin kanssa. Ainoa, mistä takuulla kesällä vinkuvat on se lasten Topiaksen ja Elsan hoitaminen.
Siis onko ne olleet jopa vuoden yhdessä :D
Lahden poika on viimein löytänyt rauhan sataman ja elelee tyytyväistä perheenisän elämää.