Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ergon käyttäjät!

12.10.2006 |

Onko lisälaukut tarpeen (esim päiväreppu tai vyölaukku)? Onko kokemuksia? Ja kumpi kannattaa ostaa, reppu vai se hoitolaukku, jossa on vaipanvaihtoalusta? Saako hoitolaukkua kantoreppuun kiinni vai onko se vain yli olan systeemi?

Hyötyjä tässä mietin...

Ja onko kellään kokemusta ergosta matkustaessa esim lentämällä? Toimiiko hyvin?

Kiitollisena vastauksista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vyölaukku kovassa käytössä, aina kun lähden ergon kanssa liikenteeseen, laitan vyölaukkuun avaimet, lomakon, kännykän...

Käsilaukkua on vaikea pitää mukana ergon kanssa.

Minulla on myös selkäreppu ja sinne saa vaipan, ruokaa yms. mukaan mitä tarvitaan. Mutta monesti vaippa ja harso on ergon taskussa niin reppua ei tarvita (siis lyhykäisille reissuille). Repun saa ergoon kiinni mutta hoitolaukkua ei vissiin saa kiinni vaan se pitää kantaa muuten.

Selkärepusta ei saa otettua " vauhdissa" itsenäisesti mitään pois eikä lisättyä siksi vyölaukku on hyvä (vaikka itse en voinut sietää vyölaukkubuumia silloin joskus)

Eli suosittelen omalla käyttökokemuksella että vyölaukku on paras lisävaruste ja sen jälkeen selkäreppu.

Saitko selkoa vähän epäselvästä kirjoituksesta?

Mrs.K

Vierailija
2/5 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelinkin juuri noin! Kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyttäneet Ergoa aina reissussa lentokentillä ja matkalla kiertoajeluitten nähtävyysosuuksissa ja yhdellä matkalla, jolloin vaunut hajosivat lennolla. On todella kätevä, sekä isä että äiti kantavat.

Myös asuntomessut hoituivat Ergolla.

Meillä ei ole sarjaan kuuluvaa kassivarustusta. Jos on mukana vain vähän kamaa, silloin ne mahtuvat Ergon taskuun ja jos enemmän, niin toisella vanhemmalla on usein ihan tavallinen reppu, jonne mahtuu myös aikuisten kamat.

Vierailija
4/5 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan samalla, jos saisin lisää mielipiteitä!

Vierailija
5/5 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo joku totesikin, kulkevat tavarat hyvin mukana taskuissa tai toisen vanhemman huomassa. Minulla syy on lisälaukuttomuuteen niinkin tylsä kuin se, että minusta noi lisävarusteet ovat tosi rumia.

Lentäessä olen käyttänyt liinaa, sillä meidän likka ei tykkää yhtään olla ergossa jos vanhempi istuu. Liina toimii siis paremmin. Muuten ergo on esim. lentokentällä hyvä, samoin busseissa, tavaroita roudatessa ja tietenkin matkakohteessakin.

nice-n-easy:

Onko lisälaukut tarpeen (esim päiväreppu tai vyölaukku)? Onko kokemuksia? Ja kumpi kannattaa ostaa, reppu vai se hoitolaukku, jossa on vaipanvaihtoalusta? Saako hoitolaukkua kantoreppuun kiinni vai onko se vain yli olan systeemi?

Hyötyjä tässä mietin...

Ja onko kellään kokemusta ergosta matkustaessa esim lentämällä? Toimiiko hyvin?

Kiitollisena vastauksista!