Keski-iässä alkanut kasvaa viikset (olen nainen)
Myös leuan alta saa viikottain nyppiä tummia paksuja karvoja. Alapääkarvoitus on karannut lähes polviin. Mistä johtuu? Vaihdevuodet?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on tasapuolinen ikääntyviä miisuja kohtaan: pi**unkarvoituksen harventuessa sinne kuuluvat haivenet ottavat ja kasvavat leukaan ja nenäpieliin. Oikeastaan aika hauskaa.
Niinpä. Luonnon demokratiaa. Annetaan vaan kaikkien kukkien kukkia.
Kiitos tästä. Oli muuten minun facesta kopioitu tuo eräs lause. Paljastuit juuri. Kuole pois
Tämä maailma on täynnä kliseitä. Voi saada sydärin jos niitä intoutuu kovin omimaan :(
Voi sinua. Tyypillinen kiusaaja. Mutta hei, täällä on helppo ilkkua, eikös vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on tasapuolinen ikääntyviä miisuja kohtaan: pi**unkarvoituksen harventuessa sinne kuuluvat haivenet ottavat ja kasvavat leukaan ja nenäpieliin. Oikeastaan aika hauskaa.
Kiitos tästä. Oli muuten minun facesta kopioitu tuo eräs lause. Paljastuit juuri. Kuole pois
Tämä maailma on täynnä kliseitä. Voi saada sydärin jos niitä intoutuu kovin omimaan :(
Ei kommentointi ole ilkkumista - RELAX.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kommentointi ole ilkkumista - RELAX.
Sun ei tarvitse muita ohjeistaa. Kiitos kuitenkin karvakommentista! Näytäthän itse täydelliseltä!