Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rappukäytävässä leijailee makea lemu kun naapuri käy "tupakalla"

Vierailija
24.05.2022 |

Joku uusi erikoinen partavesi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikeastaan ymmärrä, miksi sitä kuvaillaan makeaksi lemuksi. Makeasta tulee mieleen sokerinen tai esanssinen. Tuo haju on enempi just sitä että vihreä kasvi palaa. Ehkä vähän mausteinen jopa.

Tulin kommentoimaan samaa! Nämä makeasta hajusta puhujat tuskin koskaan ovat pilveä haistaneet. Aloittajakin todennäköisesti trollaa.

Eivätkä ne poliisit muuten ole kauhean kiinnostuneita siitä, että joku polttaa pilveä.

Vierailija
22/23 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenpoltto on nykyään yhtä yleistä kuin tupakointi. Alakerrassakin joku pössytteli vaikka on savuton talo. Mielummin pudia haistelen kun kuuntelen juoppojen alämölöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikeastaan ymmärrä, miksi sitä kuvaillaan makeaksi lemuksi. Makeasta tulee mieleen sokerinen tai esanssinen. Tuo haju on enempi just sitä että vihreä kasvi palaa. Ehkä vähän mausteinen jopa.

Mun nenään saunavihta ja hikisukka, mutta ei makeutta. Ja naapuri tötsyttelee sisällä jos rapussa haisee. Parveke olisi parempi.

Meillä astu tupakointi kielto voimaan 10.5.22 Parvekkeilla. Heka-Itä 94 !Vanha talo,joka menossa peruskorjauksen 1.2.22. Kaikki eivät lue ilmoitustaulun tiedotteita.Varsinkin kun lappu asiasta on: Kirje kuoren kokoinen.Ei herätä mitään huomiota.Joten eivät ole muuttaneet käytöstapoja tupakoinissaan!

Kerran olen katsonut tarkkaan ilmoitustaulua kun etsin huoltofirman numeroa. Se piti lopulta hakea netistä. Tyyppi lupasi laittaa ilmoitustaululle uuden numeron kun se puuttui sieltä. Olen asunut tässä 5 vuotta ja joitain kuukausia. Ainoa kerta kun katsoin ilmoitustaulua muuton jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi