Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rappukäytävässä leijailee makea lemu kun naapuri käy "tupakalla"

Vierailija
24.05.2022 |

Joku uusi erikoinen partavesi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä se.

Vierailija
2/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytä se.

Vaikka ilmíantajan elämä on helppoa vauvapalstalla, niin tosielämässä se henkilöllisyys selviää huomattavasti helpommin. Kukaan ei tykkää ilmíantajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makea lemu tuntuu leijailevan nykyään siellä sun täällä. Ylivoimaisesti oudoin paikka on lasten ja lahkouskovaisten suosima uimaranta. 

Vierailija
4/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeastaan ymmärrä, miksi sitä kuvaillaan makeaksi lemuksi. Makeasta tulee mieleen sokerinen tai esanssinen. Tuo haju on enempi just sitä että vihreä kasvi palaa. Ehkä vähän mausteinen jopa.

Vierailija
5/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ihan vaan naapureiden postiluukun kautta haistanut. En tiedä miltä se lähellä haisee. Mutta rappuun haju ei ole makea. 9

Vierailija
6/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikeastaan ymmärrä, miksi sitä kuvaillaan makeaksi lemuksi. Makeasta tulee mieleen sokerinen tai esanssinen. Tuo haju on enempi just sitä että vihreä kasvi palaa. Ehkä vähän mausteinen jopa.

Mun nenään saunavihta ja hikisukka, mutta ei makeutta. Ja naapuri tötsyttelee sisällä jos rapussa haisee. Parveke olisi parempi.

Vierailija
7/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nenään saunavihta ja hikisukka, mutta ei makeutta. Ja naapuri tötsyttelee sisällä jos rapussa haisee. Parveke olisi parempi.

Hyvin sanottu, just tota hajua hain!

Vierailija
8/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ihan vaan naapureiden postiluukun kautta haistanut. En tiedä miltä se lähellä haisee. Mutta rappuun haju ei ole makea. 9

Tuoksu vaihtelee hieman, jotkut ovat niin sitruksisia että hajua kuvaillaan kissankqseksi.

Vierailija
9/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möyhyä taitaa naapuri poltella..

Vierailija
10/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpissaa?

Vierailija
11/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytä se.

Vaikka ilmíantajan elämä on helppoa vauvapalstalla, niin tosielämässä se henkilöllisyys selviää huomattavasti helpommin. Kukaan ei tykkää ilmíantajista.

Käräytin aikoinani naapurini ja se tuli selväksi hänelle. Hän nöyrtyi lopettamaan häiritsevän sekoilun. Sillä ei ollut minulle merkitystä, tykkäsikö hän minusta vähemmän poliisien vierailun jälkeen.

Vierailija
12/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytä se.

Kukaan RIKOLLINEN tykkää ilmiantajista. 

Vierailija
13/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakaan se ei haise yhtään makealta. Tuntuu että sitä sanoo makeaksi sellaiset, jotka eivät ole koskaan haistaneetkaan sitä, ainoastaan lukeneet netistä. Jos "tupakka" haisee makealta niin se on niitä tiettyjä pikkusikareita tai sähköröökiä eikä pilveä.

Vierailija
14/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän aloitukseen "makean lemun" niin muut voivat assosioida sen heti kannabikseen, kuten haluankin. Huomionkipeänä trollina on tärkeää, että minut ja kulloisetkin tekstini huomioidaan koko ajan kun aamusta iltaan kirjoittelen vauva-palstalla.

T: AP

Vierailija
15/23 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se kusen, paskan ja viinan haju pitäisi perisuomalaiseen tapaan leijailla, niin olisit tyytyväinen.

Vierailija
16/23 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on minusta imelä, mädäntyvän sipulin haju

Vierailija
17/23 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuista puheen ollen. Melkein aina kun käyn yhden kaverin luona hänelle pitää sanoa vaihda kissan hiekka. Kissanomistajat ovat niin turtuneita hajuun. Pahimmat haistaa käytävään asti. Jos muuten hajujen poisto kiinostaa niin aktiivihiilisuodatin.

Vierailija
18/23 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se makea lemu tulee siitä kun ap:n naapuri vapettaa sähkötupakalla esanssilitkuja. Olisikin hauska jos hänet käräytettäisiin poliisille tästä täysin laillisesta toiminnasta.

Vierailija
19/23 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyään muotia lisätä tupakan joukkoon sokeria niin antaa hyvän makean hajun.

Vierailija
20/23 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä astu tupakointi kielto voimaan 10.5.22 Parvekkeilla. Heka-Itä 94 !Vanha talo,joka menossa peruskorjauksen 1.2.22. Kaikki eivät lue ilmoitustaulun tiedotteita.Varsinkin kun lappu asiasta on: Kirje kuoren kokoinen.Ei herätä mitään huomiota.Joten eivät ole muuttaneet käytöstapoja tupakoinissaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi