Onko kukaan käynyt plastiikkakirurgin ihokäsittelyssä?
Esimerkiksi laserkäsittelyssä aknearpiin ja couperosaan liittyen? Itselläni on ikää 42, ja vaikka nuoruuden akne on mennyttä elämää, arvet pilaavat ulkonäköni täysin. Ihoni on aivan hirveä. Meikki ei juurikaan auta, koska iho on niin epätasainen. Olen kokeillut olla välittämättä, mutta arvet muistuttavat koko ajan menneestä ja minulla on edelleen huonoihoisen identiteetti. Kyllä, tämä vaikuttaa itsetuntoon ja olisi kiva, jos ihoa saisi jollain konstilla edes vähän paremmaksi.
Kuulisin mielelläni kokemuksia.
Kommentit (6)
Olen käynyt poistattamassa laserilla muutaman luomen. Oli helppo, nopea ja kivuton. 450 e. Musta rupi oli viikon verran.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt poistattamassa laserilla muutaman luomen. Oli helppo, nopea ja kivuton. 450 e. Musta rupi oli viikon verran.
Kiitos viestistäsi. Hyvä kuulla, että ei sattunut, tosin itselläni käsittelyä vaativat alueet ovat isompia.
- ap
Laserhoito kasvoille on muistaakseni 1000-1500e, riippuu siitä kuinka iso hiottava alue on.
Vierailija kirjoitti:
Laserhoito kasvoille on muistaakseni 1000-1500e, riippuu siitä kuinka iso hiottava alue on.
Hinta ei kuulosta pahalta. Oletko itse käynyt? Millaista toipuminen on?
- ap
En ole käynyt, mutta googleta laserhionta + hinta, niin tulee esim Pihlajalinnan Laser Tilkan hinnasto.
jos arvet on syviä, niin osa pitää käsitellä uudelleen.
Itselläni on arpia, pahiten poskissa. Tarkoitus on hoitaa ne tulevan vuoden aikana.
Olen mies, joten ne arvet eivät haittaa niin paljon. Naisella toki paljon pahempi juttu.
Nosto