Haluaako miehet naista kuin naista
oli minkänäköinen tai kokoinen tahansa?
Siis kelpaako ihan kuka vaan jos on tarpeeksi puutteessa :)
Vai pitäköö siinä olla kuitenkin olla jotain että himottaa?
Kommentit (12)
Mutta kun panettaa niin sanotaanko puolet 18-45 ikäisistä voisi tulla kysymykseen. Ihan susirumat, miehennäköiset tai tosiläskit ei ikinä.
siis omaan päähän niin ehkä sitä hirveämpääkin panisi
Joku raja se on panemisellakin. Jos on suuressa puutteessa, niin oma käsi on sata kertaa mukavempi.
yksi tositapaus tuli mieleeni. Tästä tapauksesta on aikaa jo 30 vuotta. Matkustin iltajunalla kohti Rovaniemeä, matkan noin puolivälissä junaan astui nuori kaunis nainen. Istuutui samaan loosiin minua vastapäätä. Siinä matkan aikana väliin vilkaisimme toisiamme ja pidimme ns. silmäpeliä, kunnes yhdessä vaiheessa hän heilautti hivenen päätään merkiksi minulle....käveli ensin junan vessaan ja minä perässä. Ahtauduimme kumpikin sinne pieneen koppiin kasvot vastatusten ja avasimme toistemme housujen vyöt niin, että housut putosivat lattialle. Hän kokeili kulliani ja totesi sen olevan valmis touhuun, tosi jäykkänä ja pystyssä. Minä tietenkin kokeilin sormillani tytön pillun kosteutta ja tunsin sen olevan myös liukas ja odottavan "sitä jotakin". Hän kääntyi ja pyllisti minuun päin, otti kullini käsiinsä ja ohjasi sen pilluunsa. Siinä muutaman kerran ehdin työntää edestakaisin munaani "hunajapesään", kun alkoi tuntua, että nyt tulee. Vedin kullini ulos ja roiskasin spermat hänen pakaralle. Pyyhin ne vessapaperilla pois ja putsasin oman värkkini. Housuni ylös nostettuani hän sanoi minulle, että katso hänen kuva viimeisestä Jallu -lehdestä. Poistuin vessasta ensimmäisenä ja hän tuli vähän ajan kuluttua perässä, istuutui omalle paikalleen.
Koko matkan aikana emme puhuneet sanaakaan, mutta lähteissään hän sanoi kiitos ja vilkautti merkiksi -hei ! Hän jäi Oulussa pois junasta. Että sellainen nuoruuden kokemus. Hyvin jäi mieleeni, ei vastentahtoinen.
turhan herkästi...
Poistuin vessasta ensimmäisenä ja hän tuli vähän ajan kuluttua perässä, istuutui omalle paikalleen.
Koko matkan aikana emme puhuneet sanaakaan, mutta lähteissään hän sanoi kiitos
tottakai käy kaikki. Pahimman puutteessa vaikka hinkataan reikää lankkuaidassa. Sellaisia me miehet ollaan.
tottakai käy kaikki. Pahimman puutteessa vaikka hinkataan reikää lankkuaidassa. Sellaisia me miehet ollaan.
Tähän liittyen miksi mies sitten ei ota/pane naista jos niin haluaa ja nainenkin haluaa?
--Zarkasmi--->
*wiuuuuhhhhh'
.:sinä:.
tarpeeksi panetusta ja viinaa niin mikä tahansa kelpaa jos esteitä ei ole :)
Kerran lentokentän odotushuoneessa aloin käymään järjestyksessä läpi paikalla olevia täysi-ikäisiä naisia kategorialla: panisin / en panisi: lopputulema oli että noin kolme neljästä oli sellaisia joita voisin panna.
Tilastoa tosin vääristää että paikalla oli lähinnä hyvätuloisia hyvinpukeutuvia ja muutenkin itsestään huolehtivia naisia...
kommentoi nainen - kertokaa lisää!!!!!!!!
voi juoda kauniiksi jos ei ole spontaanille aktille esteitä eli on esim. poikamies tai paatunut panomies