Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunika - pyöräilyshortsit on omenavartaloisen kesäpelastus

Vierailija
24.05.2022 |

Ja eikun kaupungin sykkeeseen

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Alatalo sen jo tiesi, että trikoo on riskillä ruma.

Vierailija
2/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky yhdistelmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi valita laihduttamisen,mutta siinä se ongelma että joutuisi itse tekeen jotain.

Vierailija
4/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ns. tikkari. Tikkujalat ja pallomainen kroppa. Kaunista.

Vierailija
5/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä enää nykyään saa pyöräilyshortseja? Siis sellaisia trikoisia, ei mitään pehmustettuja himopyöräilijän spandexeja.

Vierailija
6/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tämän kesän muotia, katso esim. bonprixin valikoima.

Vierailija
7/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että tämä yhdistelmä on kesällä yleinen, mutta ei se ole kaunis eikä tyylikäs. Sanon tämän itsekin keski-ikäisenä naisena. Omenalihavuus on se vaarallisin lihavuuden muoto ja sille pitää jo terveyden takia tehdä jotain muuta kuin peittää kumpu aina vain isommalla tunikalla.

Monet tuntuvat myös luulevan, että laihat jalat kuitenkin auttavat asiaa niin, että kokonaisuus on hoikahko tai ainakin ok. Asia ei ole niin. Jalassa pitää olla sen verran lihaksia, että muoto ei ole mallia hammastikku. Tikkujalat kertovat vain siitä, että jaahas, taas huonokuntoinen liikkumaton ihminen.

Vierailija
8/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli naapurin nainen lämpimän päivän kunniaksi t-paidassa ulkona. Hän todellakin oli pallon muotoinen.

Vierailija
9/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo edes tarkoittaa? Tunika - pyöräilyshortsit. Siis tunika miinus pyöräilyshortsit eli pelkässä tunikassa kaupungille? Vai tunikapyöräilyshortsit eli joku hassu yhdistelmäpukine? Vai onko Tunika niiden pyöräilyshortsien merkki (Tunika-pyöräilyshortsit)?

Vierailija
10/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä olen omat pyöräilyshortsini löytänyt. Niitä on kaappi täynnä!

Ainoa huono puoli on, että olen käyttänyt niitä pyöräillessä ja omemavartalostani on sulanut viitisen kiloa. :(

Vierailija
11/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä enää nykyään saa pyöräilyshortseja? Siis sellaisia trikoisia, ei mitään pehmustettuja himopyöräilijän spandexeja.

Joka kaupasta, silmät kiinni pitää kulkea jos ei huomaa.

Vierailija
12/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kaikki pulskat tädit pukeutuu juuri noin, oli sitten omena tai päärynä. Ehkä omenaa vielä pahempi on sellainen tasapaksu, jossa valtavat reidet pihtipolvineen hinkkaa yhteen ja pyöräilyshortsit on ns. estämässä hiertymiä.

Vierailija
13/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikat saa normaali vartaloisenkin näytä läskiltä! Kesän jokainen puketu kokon katsomatta naisena miten haluaa kuitenkin. Vain kaljamahainen mies tällä arvostele naisia.Jolla vyötärö housujen on peitossa vatsan alla!

Vierailija
14/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi niitä trikoisia edes kutsutaan pyöräilyshortseiksi kun niitä ei ole pyöräilyyn tarkoitettu. Ne on pitkälahkeiset shortsit.

Vierailija
15/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla nyt väliä onko tyylikästä vai ei, johonkin pitää pyöreämpienkin pukeutua ja saa kai sitä olla mukavat vaatteet päällä vaikka olisi ylipainoa. Jos se jonkun silmään sattuu niin pysykää kotona ja tuijotelkaa vaikka seinää, tai peilistä omaa täydellistä vartaloa. Mulle on ainakin ihan sama mitä ihmisillä on päällä, kunhan on jotain.

Vierailija
16/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä olen omat pyöräilyshortsini löytänyt. Niitä on kaappi täynnä!

Ainoa huono puoli on, että olen käyttänyt niitä pyöräillessä ja omemavartalostani on sulanut viitisen kiloa. :(

Hienoa, hyvä sinä!!

Vierailija
17/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunikat saa normaali vartaloisenkin näytä läskiltä! Kesän jokainen puketu kokon katsomatta naisena miten haluaa kuitenkin. Vain kaljamahainen mies tällä arvostele naisia.Jolla vyötärö housujen on peitossa vatsan alla!

Tunika näyttää oikein hyvältä hoikalla. Ihailen aina hoikkia, joilla on  tunika.

Vierailija
18/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen yli 120-kiloinen pallo ja tässä painossa turha välittää enää siitä miltä näyttää - on tasan varmaa etttä ei näytä hyvältä missään vaatteissa. Joten voi keskittyä mukavuuteen, ja juuri pyöräilyshortsit (ettei reidet hankaa) ja iso tunika on loistavan mukavia. Vielä Crocksit jalkaan niin kesä voi alkaa :)

Vierailija
19/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä vaatetus. Oletteko oikeasti sitä mieltä että pyöreä kroppa näyttäisi paremmalta hikoiluttavissa pitkissä housuissa ja makkarankuori-t-paidassa? Sama asu sopii myös hoikalle. Naisellinen, käytännöllinen ja hengittävä.

Vierailija
20/36 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero on tunikassa ja yksinkertaisessa lyhyehkössä mekossa? Kysyn kun aina haukutaan tunikaa rumaksi ja epäseksikkääksi ja toisaalta lyhyt mekko lienee monen mielestä kaunis ja seksikäs.