Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko teini 90-luvulla? Mitä jäi mieleen?

Vierailija
24.05.2022 |

Napapaidat? Nylon Beats?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikaljat Aurajoen rannalla!

Vierailija
2/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grunge.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikakone, Girl power, Hynttyyt yhteen & Ruusun aika

Vierailija
4/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalilemmikit. Jäi ikuisesti mieleen kun menimme Teneriffalle lomalle ja tullissa lemmikkini syynättiin moneen kertaan läpi :D Ilmeisesti luulivat, että minä 13v olin potentiaalinen huumeiden salakuljettaja.

Vierailija
5/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkamekot oli jossain kohtaa muotia.

Vierailija
6/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekin palsta ja napapaidat.

Vierailija
7/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiomafia, olin 15v kun se aloitti kesäkuussa 1990. En varmaan ole milloinkaan ennen, enkä sen jälkeen kuunnellut niin paljon radiota kuin Radiomafian aikaan. Salovaara show ja DanceMob olivat suosikkiohjelmiani, joskus jaksoin kuunnella vielä sen jälkeen yöllä tulleen Tapani Ripatin tri Patin Partyline ohjelmankin.

Vierailija
8/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiomafia, olin 15v kun se aloitti kesäkuussa 1990. En varmaan ole milloinkaan ennen, enkä sen jälkeen kuunnellut niin paljon radiota kuin Radiomafian aikaan. Salovaara show ja DanceMob olivat suosikkiohjelmiani, joskus jaksoin kuunnella vielä sen jälkeen yöllä tulleen Tapani Ripatin tri Patin Partyline ohjelmankin.

Radio kuoli, kun Radiomafia lopetettiin ja muutettiin TeiniX

Vierailija
9/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kurjaa aikaa olla teini-ikäinen. Musiikki oli huonoa, tietokoneet olivat älyttömän kalliita ja vanhenivat hetkessä. Puhelimella soittaminen oli kallista. Soittimet oli kalliita. Nämä kaikki siis nykyiseen verrattuna.

TV:stä tuli X-Files ja Millennium. Ne oli hyviä.

Röökiä poltti usea. Samoin kaljaa sai aina jonkun hakemaan.

Vierailija
10/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dallas.

Vierailija
11/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin teini!

Teini, jota kiusattiin, oli ankara isä !

siis olin kiusattu teini, kuuntelin

Matista ja Teposta, Tuomari Nuormiosta siltä välitä,. Kaiken laista , kyllä myös opiskelin pääsin ne läpi.

En juonut tupakoinut Ala- ikäisenä enkä nytkään en tupakoi enkä ryyppää alkoholia niinkään .

Vierailija
12/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeniys (teiniys) kestää virallisesti tasan 7 vuotta, eli 9-9,3 kertaa kauemmin kuin tiineys. 35 prosenttia 90-luvusta olin teini. Se jäi vaan mieleen

Vierailija
13/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöradio, aktiivinen elämä, hoikat naiset..

sosiaalisuus yleensäkin, aina jossain menossa mukana.

Vierailija
14/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt -77, ja tulin siis teiniksi vuonna 1990. Luulen, että meidän teini-ikämme oli aika erilaista aikaa kuin ihan vain muutaman vuoden nuoremmilla. Esim. kun kirjoitin ylioppilaaksi -96, yhdelläkään ihmisellä koko koulussa ei vielä ollut kännykkää. Tuon jälkeen ne yleistyivät todella nopeasti, ensimmäinen kaveri hankki omansa samana syksynä, kun muutti omilleen, minä seuraavana vuonna, ja sitten muut alkoivat seurata nopeasti perässä.

Vierailija
15/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vetivät röökiä ja olivat kännissä koko ajan. Tytöt eivät nyppineet ysärin alussa kulmiaan,sitten kun se touhu alkoi niin uimahallissa näytettiin ihan sirkusfriikeiltä.

Pojilla oli yksi korvis ja muistaakseni sen piti olla vasemmassa tai oli ho mo.

Jossain vaiheessa tuli satanistihysteriä ja kaikki hevarit ja punkkaritkin niputettiin kirkonpolttajiksi.

Vierailija
16/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

thirTEEN to nineTEEN kirjoitti:

teeniys (teiniys) kestää virallisesti tasan 7 vuotta, eli 9-9,3 kertaa kauemmin kuin tiineys. 35 prosenttia 90-luvusta olin teini. Se jäi vaan mieleen

Kaipa sitä on sitten tullut oltua teini melkein puolet 90-luvusta...

Vierailija
17/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spice Girls, Suosikki, Backstreet Boys, napapaidat, tuttikorut

Vierailija
18/18 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halunnut olla homo. Valtakunnan ykköshomot Marco B. ja Jari S. vielä kaapissa. 95 MM-voiton jälkeen alkoi tulla normaaliksi että miehet voivat halata keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan