G: Ärsyttävä tapa, josta et pääse eroon?
Mulla on ollu kynsien pureskelu, mutta nyt onnistuin kasvattamaan ne pitkiksi ja kuinka ihanat ne onkaan! Verrattuna niihin nysiin mitä aina ennen oli...
Kommentit (8)
minä pääsin kynsien pureskelusta eroon kun luin jostain (valitut palat?) että on huono itsetunto jos pureskelee kynsiä. Voisko joku kirjottaa tänne saman tuosta kynsinauhojen repimisestä?
ja aikaisemmin olin kynsienpureskelija mutta pääsin siitä eroon kanssa kasvattamalla pitkät kynnet, sitten en enää raaskinut purra niitä ja nykyään koko ajatus ällöttää :)
tupakistakin olen päässyt eroon... no taitaa olla epäjärjestelmällisyys, olen mahdoton sotkija enkä yksinkertaisesti näe sukkamyttyjä lattialla tai leivänmuruja pöydällä.
Nenän kaivaminen
Lattiakaivoon pissiminen, kun ei jaksa mennä toisessa kerroksessa olevaan vessaan
Piereskely koko perheen kuullen
Hermostuminen lapselle - miksen osaa laskea kymmeneen ja rauhoittua, vaan huudan kuin jalopeura?
Yritän muka olla dieetillä ja parin (max. parin) päivän päästä mussuttelen taas jälkiruokia.
Av-palsta, tupakointi, nenän kaivaminen. YÖK :(
Oon yrittänyt lopettaa miljoona kertaa, mut aina huomaan ajatuksissani pureskelevani niitä. Mun kynnet on aivan karmean näköiset!