Kokemuksia Qatar Airlinesista?
Lento tällä viikolla Dohaan. Onko mitään palvelua luvassa?
Kommentit (14)
En nyt muista oliko Hki-Doha välillä ruokaa. Juomia ainakin oli. Doha-Krabi välillä oli ruoka. Qatar on hyvä yhtiö, ystävällinen palvelu ja uudet koneet.
Vierailija kirjoitti:
En nyt muista oliko Hki-Doha välillä ruokaa. Juomia ainakin oli. Doha-Krabi välillä oli ruoka. Qatar on hyvä yhtiö, ystävällinen palvelu ja uudet koneet.
Meillä oli siis ihan perusliput, mutta mulla on platinakortti niin en muista mitä extraa sillä tolla välillä sai.
Ihan perus, ainakin tursitiluokassa. Totta kai siellä ruokaa saa! Muuten yllättävän arkinen (verrattuna esim Emiratesiin).
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus, ainakin tursitiluokassa. Totta kai siellä ruokaa saa! Muuten yllättävän arkinen (verrattuna esim Emiratesiin).
Qatar on paljon laadukkaampi kuin Emirates.
Qatarilla on ihan ok palvelu. Jos lentää Dreamlinerilla niin jalkatilaa on vähän koska istuinten alla on jotain mediaboxeja. Itse tilaan heidän lennoille kasvisruokaa tai hedelmälautsen koska kaikki ruoka on halal.
Ruoat ja alkoholit kuuluu hintaan, myös kuohari. Samppanja ei sentään turistiluokassa...
Kokemuksia ainoastaan bisneksestä ja se oli todella hyvä. Edelleen sieltä saamat yökkärit käytössä.
Onko lentoemänillä ja lentäjillä (naisilla) burka?
Qatarin economy Helsinki-Doha-Male. Todella hyvää palvelua ja hyvät ruoat. Suosittelen.
Yksi parhaista lentoyhtiöistä. Dohan kenttä suht vaatimaton, monia vaihtoja Aasian reissuilla takana.
Mä olen lentänyt 2 kertaa Qatarin kyydissä (Balille ja Vietnamiin)
Oli kyllä hulppeat koneet ja palvelut. Meillä oli tosin business liput, mutta varmaan on hyvä palvelu, jos sulla on tavallinen lippu