Miksi toisille naisille peniksen koolla ei ole MITÄÄN merkitystä?
Varmasti monen mielestä typerä, mutta itseäni jo pitkään ihmetyttänyt kysymys. Tähän haluaisinkin nyt mielelläni kuulla naisten näkemyksiä. Ja heti kärkeen totean, että en ole narsisti etsimässä kehuja enkä myöskään typerä idiootti, vaan liikkellä ihan aidosti kiinnostuksesta ihmismieltä ja seksuaalisuutta kohtaan.
Eli, olen hieman reilu 45 v. mies ja minulla on tavanomaista huomattavasti suurempi (19 cm pitkä, 17 cm paksu) penis. Omasta mielestäni se on myös hyvin sopusuhtainen, kaunis ja erittäin miehekäs. Se on myös lepotilassa hyvin kookas ja on aina herättänyt selvää kiinnostusta muiden miesten keskuudessa esim. uimahallissa.
Olen eron jälkeen ollut sinkkuna nyt joitakin vuosia ja harrastanut seksiä kymmenien naisten kanssa. Minulle on ollut suuri yllätys huomata, että on olemassa yllättävän paljonkin naisia, joille peniksen suuri koko ei tunnu olevan erityisen merkityksellinen asia. Toki on niitä, jotka kuola valuen sitä ihmettelevät ja palvovat, mutta paljon (sanoisin jopa enemmistö) on myös heitä, joita se ei tunnu hetkauttavan yhtään. Tämän huomasin myös kolmessa pidemmässä parisuhteessani: 1 kumppaneistani oli haltioissaan peniksestäni, 2 ei juuri edes noteerannut kokoa kokoa missään vaiheessa.
Koska hyvin usein kuulee puhuttavan siitä, että iso penis on asia, joista jokainen nainen salaa haaveilee, olisin vilpittömästi kiinnostunut kuulemaan naisilta näkemyksiä siitä, miksi asia ei suinkaan ole noin? Jos siis olet nainen, joka ei erityisemmin syty isosta, kerrotko miksi on näin?
Ja ymmärrän toki sen, että joillekin naisille todella paksu penis voi olla käytännössä hankala ja siten ei toivottava, mutta ehkä haen enemmän sitä, miksi se ei toisissa herätä minkäänlaista reaktiota.
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienempi tuntuu paremmalta ja ei tarvitse varoa. Mulla on dildotkin siroja. N32
Missä tällaiset naiset piileskelee, kun eivät pidä enemmän ääntä itsestään ja kokemuksistaan?
m48
En nyt tiedä missä sitä ääntä voisi pitää paitsi täällä. Ja olen jonkun kerran mielipiteeni tännekin kirjoittanut ennenkin eli pienempi on kyllä käytännöllisempi ja parempi kuin iso. Se ei herätä mitään positiivista, jos näkee jättipeniksen, vaan päinvastoin. Olen eri kommentoija kuin tuo N32
Varsinkin aseksuaaleille naisille pieni penis on parempi. Suuri penis puolestaan niille, jotka ovat aseksuaalisten vastakohta.
Hölmöille on parempi olla vastaamatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tällaiset naiset piileskelee, kun eivät pidä enemmän ääntä itsestään ja kokemuksistaan?
m48
En nyt tiedä missä sitä ääntä voisi pitää paitsi täällä. Ja olen jonkun kerran mielipiteeni tännekin kirjoittanut ennenkin eli pienempi on kyllä käytännöllisempi ja parempi kuin iso. Se ei herätä mitään positiivista, jos näkee jättipeniksen, vaan päinvastoin. Olen eri kommentoija kuin tuo N32
Varsinkin aseksuaaleille naisille pieni penis on parempi. Suuri penis puolestaan niille, jotka ovat aseksuaalisten vastakohta.
Ja vastasit silti 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m48
Ja vastasit silti 😅😅😅
Niin tuli tehtyä :) Eiköhän suurin osa olisi tunnistanut trollin ilman vastaustakin.
En ymmärrä isokaluisena tätä iso kalu vs pieni kalu tinkaamista. Paras koko naiselle on se, joka hänelle itselleen sopii. Naisten pilluja ja naiset joustavuudessa on isoja eroja, joten ei voi sanoa, että mikään koko olisi paras. Naisten pillujen kokovaihteluja on ihan varmasti yhtä paljon kuin miesten kalujen kokoeroja. Tätä tutkittu jo joku tuhat vuotta ja pitänee varmasti vieläkin paikkansa. Näin ollen, naiselle sopiva on ainut "paras" koko.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä isokaluisena tätä iso kalu vs pieni kalu tinkaamista. Paras koko naiselle on se, joka hänelle itselleen sopii. Naisten pilluja ja naiset joustavuudessa on isoja eroja, joten ei voi sanoa, että mikään koko olisi paras. Naisten pillujen kokovaihteluja on ihan varmasti yhtä paljon kuin miesten kalujen kokoeroja. Tätä tutkittu jo joku tuhat vuotta ja pitänee varmasti vieläkin paikkansa. Näin ollen, naiselle sopiva on ainut "paras" koko.
Isokaluinen🤣🤣. Taitaa olla taas Porilaiset kesäreisulla!
Naisena sanon, että liian pitkä penis erektiossa sattuu ainakin omalla kohdallani rakastellessa. Paras on sellainen keskipituinen, mutta sopivan paksu. Se paksuus "täyttää" enemmän kuin pituus ja tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon, että liian pitkä penis erektiossa sattuu ainakin omalla kohdallani rakastellessa. Paras on sellainen keskipituinen, mutta sopivan paksu. Se paksuus "täyttää" enemmän kuin pituus ja tuntuu hyvältä.
Niin siis liian pitkä sattuu jos sillä tökkii vääriin paikkoihin. Osaavissa käsissä näin ei tapahdu. Pienelläkin voi lykkiä niin että sattuu jos tekniikka ei kunnossa.
Tarvittaessa iso kykenee täyttämään kokonaan ja tuottamaan painetta myös syviin pisteisiin. Tähän ei lyhyt pysty. Eli monet ulottuvuudet jäävät lyhyellä kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, vaan mikä on liian pitkä kenellekin. Toisilla naisilla se on alle 15cm ja toisilla 25cm. Ei ole omassa mitään ainutta ja oikeaa pituutta. Naisten emättimet ovat normitilassa 6-12cm ja saatavat kiihoittuneessa laajeta yli kaksinkertaisiksi. Siten edellämainitut maximipituudet pitää paikkansa. En tiedä onko edes keskiarvo syvyyttä mitattu koskaan, missä lie 17-18cm voisi olla aika lähellä tai sitten vielä lyhyempi.
Peniksen koko on tärkein. Vai mikä muu olisi tärkeämpää?
Vierailija kirjoitti:
Näin se varmasti on. Sen vuoksi tiedän, ettei isokaluinen ole minulle paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis liian pitkä sattuu jos sillä tökkii vääriin paikkoihin. Osaavissa käsissä näin ei tapahdu. Pienelläkin voi lykkiä niin että sattuu jos tekniikka ei kunnossa.
Tarvittaessa iso kykenee täyttämään kokonaan ja tuottamaan painetta myös syviin pisteisiin. Tähän ei lyhyt pysty. Eli monet ulottuvuudet jäävät lyhyellä kokematta.
Kannattaa ottaa huomioon, etteivät kaikki naiset sano, vaikka sattuisi. Minä kyllä sanoin, muutenhan mies ei pysty tietämään miten toimia eikä satu. Vai oletko sitä mieltä, että tiedät kaikkien naisten tuntemukset asiasta paremmin kuin he itse? Omat ulottuvuudet eivät ole tiedossa sentteinä eikä tuon isokaluisen exänkään, mutta sen verran tuli harjoiteltua asiaa, että tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Itselle taas pituus tärkeä. Paksu taas sattuu minulla, mutta haluan, että a-pistettä hyväillään, eikä siihen yletä jos ei ole tarpeeksi pitkä. Itsellä pituus täyttää enemmän.
Ei ole olemassa naista jota pieni kiihottaisi