Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö käyttämään meikkivoidetta ilman puuterointia?

Vierailija
23.05.2022 |

Millainen iho ja mikä meikkivoide? Olisi kiva kun ei tarvitsisi aina laittaa puuteria.
Näyttääkö meikki luonnollisemmalta ilman puuterointia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ilman puuteria naama alkaa kiiltämään ja meikkivoide muuttuu tummaksi mössöksi.

Vierailija
2/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Olisiko ketään joka olisi löytänyt hyvän meikkivoiteen joka pysyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Olisiko ketään joka olisi löytänyt hyvän meikkivoiteen joka pysyy?

No mulla on ollut kymmeniä eri meikkivoiteita eikä mikään pysy. Se johtuu ihosta eikä meikkivoiteista.

Vierailija
4/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sekaiho, en pysty olemaan puuteroimatta.

Siksi ihmettelen kun ihmiset listaa jotain päivämeikkrjään, niin monesti mainitaan meikkivoide, hyvin harvoin puuteri. Itselläni irtopuuteri on ehdoton meikkivoiteen kanssa. Unohtaako ne kaikki se vaan mainita, vai oikeasti pärjää ilman?

Enkä näytä miltään talkatulta vahanukelta puuterin kanssa, poistaa vaan sen liian rasvaisen kiillon.

Arkena käytän bb voidetta, jotka etenkin moni jättää tosi rasvaisen jäljen. Pidän vaan siitä että kosteuttaa ja sisältää samassa hyvän aurinkosuojan.

Juhliin käytössä Lancomen teint miracle joka on kevyt ja voisi paremmin toimia ilmankin puuteria, mutta koska juhlissa haluan olla parhaimmillani, kiinnitän senkin puuteroimalla.

Vierailija
5/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laita puuteria. Ihoni on varmaan aika normaali, ei ainakaan rasvainen, mutta kuivakin vain talvella. Meikkivoiteena milloin mitäkin, kaapissa nyt ainakin Lumenen Blur ja tällä hetkellä käytän Dermosilin sävyttävää päivävoidetta.

Vierailija
6/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ilman puuteria naama alkaa kiiltämään ja meikkivoide muuttuu tummaksi mössöksi.

Huonolaatuiset meikkivoiteet hapettuvat eli tummuvat ihon talista. Osta parempi voide.

Vierailija
7/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt YSL:n Encre de peau, eikä tarvitse puuteria, pysyy aamusta iltaan mattana vaikka ihoni on rasvainen. Uskomattoman helppo levittää, liukuu kasvoille kuin itsestään.

Vierailija
8/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonolaatuiset meikkivoiteet hapettuvat eli tummuvat ihon talista. Osta parempi voide.

Kuten sanoin olen kokeillut kymmeniä eri voiteita, halpoja ja kalliita. Yksi parhaiten soveltuvista oli L'Oréal True Match. Sitä käytin pari vuotta, sopi tosi hyvin mutta yhtäkkiä sekin sit alkoi tummumaan.

Vierailija
9/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Lumene CC joka on paras mitä sekaiholleni oon löytänyt pysyy riittävän hyvin. Ilman puuteria voin lisätä nenän seudulle tarvittaessa päivän aikana, jos ois puuteria tulis tunkkaista mössöä.

Vierailija
10/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Lumene CC joka on paras mitä sekaiholleni oon löytänyt pysyy riittävän hyvin. Ilman puuteria voin lisätä nenän seudulle tarvittaessa päivän aikana, jos ois puuteria tulis tunkkaista mössöä.

Lisäys, käytän 2 eri sävyä, medium nenän seudulle ja poskien alueelle + light vaaleampiin osiin eli otsaan ja leukaan, erittäin hyvin häivytellen.

Harvalla on niin hyvä ja tasaisen värinen iho että 1 sävy käy koko kasvoille. Paras kikka ikinä.

Vierailija
11/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin olen kokeillut kymmeniä eri voiteita, halpoja ja kalliita. Yksi parhaiten soveltuvista oli L'Oréal True Match. Sitä käytin pari vuotta, sopi tosi hyvin mutta yhtäkkiä sekin sit alkoi tummumaan.

Kalleus ei takaa sitä että on hyvälaatuinen, eikä halpuus tarkoita että on huonolaatuinen. Hyvälaatuiset ovat kyllä yleensä kalliimpia, mutta ei ne kaikki.

Vierailija
12/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, en edes omista puuteria. Yleensä laitan meikkivoidettakin vaan tummien silmänalusten päälle. En tykkää laittaa meikkiä koko kasvoihin, kun se tuntuu inhottavalta. Ja muutenkin mulla on hyvä iho, joten musta näyttää paremmalta kun vaan tummien silmän alusten päällä on meikkivoidetta. Jos on koko kasvoissa, se näyttää liian pakkelimaiselta

Vierailija
13/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina irtopuuteria meikkivoiteen päällä, mulla on rasvoittuva iho. Myöskään en saisi poskipunaa levittämään ilman puuteria.

Vierailija
14/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuiva iho ja laitan 99 % meikkivoiteen ilman puuteria. Vain joskus kesällä kun iho on kunnolla kostea ja ns. normaali ja tiedossa on joku tilaisuus, jossa naama voi hikoilla, saatan laittaa puuteria. 

Muuten en koskaan.

Vierailija
15/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin joskus sensain meikkipuuteria. Oli hyvä. Sittemmin mineraalipuuteria ihan suoraan kosteusvoiteen päälle. Toimi. Nyt on pitmästä aikaa kokeilussa uutta. Cc-voide. Ans kattoo. Olen kyllä siihenkin kevyesti tupsauttanut irtopuuteria. Ennen myös kiinnitin meikit suihkutettavalla "kasvovedellä" toimi. Ihoni on alta rasvoittuva päältä kuiva.

Vierailija
16/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vain tosi harvoin puuteria, joskus ihan vähän lähinnä juhlameikkiin. Mulla on kai hyvä iho (ns. normaali iho, talvella voi olla hieman kuiva) ja monesti en käytä edes meikkivoidetta, vaan pelkkä kosteusvoide riittää. Kun käytän meikkivoidetta, olen suosinut ihan perus Lumene-voiteita, tällä hetkellä käytössä Lumenen Natural Glow. Mä en oikein tykkää puuterin käytöstä, tuntuu että ihoa alkaa kiristää, joten käytän hyvin maltillisesti ja tosiaan vain harvoin. Hyvin pysyy silti meikkivoide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi