Rytmihäiriöt kuriin
Millä olette saaneet rytmihäiriöt kuriin?
Minulla on ollut koko yön tuskaisen nopea syke ja muljahtelua, eikä se lopu millään.
Join illalla pari lasia jääteetä ja käytän nikotiinitabletteja, mutta ei ole ennen tällaista tullut enkä myrkytykseen asti ottanut tabletteja.
Minulla on stressiä ja se tekee sydänoireita aina, mutta nyt on hankala edes lähteä lenkille tämän kanssa eikä uskalla aamukahveja keittää.
Olen täysin perusterve 19-vuotias.
Kommentit (7)
Se stressi pitäisi saada jotenkin kuriin.
Ethän vaan ole mitään koronarokotteita mennyt ottamaan? Nuorena ja terveenä ei sellaisilla tekisi mitään.
Mites verensokerit? Mulla jos ehtii laskea verensokerit alas, niin se aiheuttaa muljahteluja ja pahinta on se, jos oloon vielä syö aimo annoksen hiilareita. Sen jälkeen olo on kuin katujyrän alle jääneellä...
jos ap:llä on taipumusta esimerkiksi eteisvärinään nuorena, se on syytä tutkia. Lääkäriin vaan ja voipi olla, että johtimia poltellaan ablaatiossa kuten minun kohdallani tehtiin
Muljahtelut ei yleisesti niin haittaa, mutta tuskaisan nopea syke voi aiheutua flimmeristä
Vierailija kirjoitti:
Itselläni rytmihäiriöt johtunee suurimmalta osin stressistä. Olen käyttänyt orapihlajauutetta ja l-teaniinia ja valeriaanaa. Beetasalpaajaa olen käyttänyt myös, tosin migreenin estoon, mutta niillä ei ollut mitään vaikutusta rytmihäiriöihin, vaikka niitä määrätään niihinkin. Stressi pitäisi saada pois, mutta esim. omalla kohdalla se ei onnistu tällä hetkellä. Parhaiten olen saanut apua teaniinista ja valeriaanasta. Aamulla otan teaniinia ja illalla ennen nukkumaan menoa teaniinia ja valeriaanaa. Näillä rytmihäiriöt ovat lähteneet miltei kokonaan pois. Itselläni häiriöt on muljahteluita.
Luontaislääkkeiden kanssa kannattaa olla todella varovainen. Moni kasvi voi nimenomaan aiheuttaa rytmihäiriöitä ja muuta vakavampaa.
Jätä sen nikotiinin pois niin loppuu muljuminen.
Jätä nuo nikotiinitabletit kokonaan pois. Itselläni on rytmihäiriölääkitys, sillä olen saanut kuriin. Terveet elämäntavat lisäksi.