Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedustelu lääkäriajasta?

Vierailija
22.05.2022 |

Hei. Varasin ajan lääkärille hieman yli kuukausi sitten puhelimessa. Sanottiin, että mulle päätetty aika tulee postissa ja mahd. viestillä(?). No, tässä jo yli kuukausi mennyt, eikä mitään ole tapahtunut. Osoitteet yms. olivat oikein, koska ne tarkistettiin silloin puhelun aikana.

Suhteellisen tärkeästä syystä menossa lääkärille, jatkanko vaan odottelua vai pitääkö sinne soittaa uudestaan? Vai näkyykö tuota jostain muualta. Vähän hermostuttaa, että mut on jotenkin unohdettu ja joudun aloittamaan odottamisen alusta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon se aika on?

Vierailija
2/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon se aika on?

En tiedä, sanottiin että se päätetty aika tulee sitten postissa tai viestillä.. En siis siinä saanut itse valita mitään, pyydettiin vaan odottelemaan mitälie sieltä päästä on tulossa. 

Sinänsä outoa, kun esim. hammaslääkärille on saanut itse valita ajan, mutta en olekaan ennen varannut lääkäriaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette lyöneet lukkoon mitään päivää. No se aika saattaa olla vaikka elokuussakin.

Vierailija
4/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ette lyöneet lukkoon mitään päivää. No se aika saattaa olla vaikka elokuussakin.

Toivottavasti ei, en sillon enää edes asu samassa osoitteessa :') Ja en tosiaan saanut edes vaihtoehdoksi päättää päivää/kuukautta niin se voi tosiaan olla noin kaukana. No omapa on vika kun en tajunnut. 

Se kirje/viesti tulee siis vasta samana kuukautena kuin aika on? Vai aiemmin? Tämä on vika kysymys!

Vierailija
5/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoja ei voida antaa, jos lääkäritilanne ei ole tiedossa eikä lääkäri listoja tehty. Kesälomat painaa päälle.

Vierailija
6/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku vielä kehuu Suomen terveydenhoitoa. 

Vierailija
7/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ymmärretty. Yritän olla enempää stressaamatta kun ei tälle voi mitään. Jos tilanne pahenee liian pitkälle ennen aikaa, yritän päästä yksityiselle. Kiitti vastauksista! 

Vierailija
8/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys on terveyskeskuksen aikavarauksesta, se tieto kyllä näkyy Oma Kanta tiedoissa, jotta mitä olette sopineet.

Ainakin minulla näkyy kaikki tiedot mitä olen terveyskeskukseen soittanut Oma Kanta tiedoissa.

Meidän seudulla on kuitenkin ns. hoitotiimit, eli puhelimeen vastaa aina sen alueen sairaanhoitaja, jolle aikavarausta soittaa. Hän on samassa vastaanottavan terveyskeskuslääkärin kanssa.

Ja sairaanhoitaja kirjaa kaikki puhelimessa esitetyt vaivat ja asiat Oma Kantaan.

Vierailija
9/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huomenna polille ja kysy tilannettasi,jos et malta odottaa.

Mullekin joskus käynyt noin.

Vierailija
10/10 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysymys on terveyskeskuksen aikavarauksesta, se tieto kyllä näkyy Oma Kanta tiedoissa, jotta mitä olette sopineet.

Ainakin minulla näkyy kaikki tiedot mitä olen terveyskeskukseen soittanut Oma Kanta tiedoissa.

Meidän seudulla on kuitenkin ns. hoitotiimit, eli puhelimeen vastaa aina sen alueen sairaanhoitaja, jolle aikavarausta soittaa. Hän on samassa vastaanottavan terveyskeskuslääkärin kanssa.

Ja sairaanhoitaja kirjaa kaikki puhelimessa esitetyt vaivat ja asiat Oma Kantaan.

Kiitos!! Kävin katsomassa Oma Kanta tiedoista ja siellä lukee, että "laitetaan jono-kirjalle odottamaan". Ainakin tiedän, että pyyntö on mennyt läpi. Tuntuu vähän huojentuneelta, vaikka samalla lannistaa :') No tästä vaan odottelemaan, ei ainakaan tarvitse lähteä puhelimitse selvittelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän