Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Olen mustasukkainen miehen ystävästä.

Vierailija
22.05.2022 |

Olemme noin viisikymppisiä molemmat ja naimisissa oltu ihan nuoresta asti. Meillä on 2 täysi-ikäistä lasta, joista toinen asuu vielä kotona. Olemme aina viettäneet aikaa paljon vain perheen kesken, eikä meillä kummallakaan ole juurikaan kavereita, eikä sukulaisia.
Mieheni on nyt löytänyt itselleen hyvän ystävän harrastuksen parista. Olen hänet myös tavannut ja ymmärrän miksi mieheni pitää hänestä. Mitään seksuaalista heidän välillään ei ole, eikä sukupuoliset suuntautumiset edes kohtaa. Kyseessä perheetön nainen. Silti olen äärettömän mustasukkainen. Minulle ottaa koville kun heillä on hauskaa ja minulla ei ole mitään. Heillä on omat juttunsa ja tapaavat muutamia kertoja viikossa tehden mukavia asioita ja jutellen henkeviä. Mieheni kyläilee hänen luonaan ja auttaa mm. pihatöissä. Ovat käyneet myös ravintolassa, kahvilassa, retkellä ja harrastusporukan kosteassa illanvietoissa. En ole kieltänyt miestäni menemästä, mutta välejämme hiertää kun en osaa olla iloinen hänen puolestaan, vaan tulen surulliseksi kun hän lähtee. Tunnen itseni hylätyksi ja yksinäiseksi. Mieheni vannoo rakkauttaan minuun ja osoittaa sitä monin tavoin. Hän myös antaa aikaa ja huomiota minulle, mutta toki hieman vähemmän, kuin ennen, koska aika on rajallista töiden ym. takia. Omaa uutta ystävää en halua, haluan mieheni.
Mikä avuksi, miten opin elämään tämän asian kanssa? Kokemuksia, neuvoja? Saa myös kivittää, vaikka teen sitä jo itsekin.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tämä ystävä muuttaisi kanssanne asumaan ja sitten puuhailisitte kolmistaan :)

Vierailija
2/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tämä nainen on lepakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
4/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tämä ystävä muuttaisi kanssanne asumaan ja sitten puuhailisitte kolmistaan :)

Ei kiitos XD

Vierailija
5/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Tuskin on. Sua vedätetään.

Vierailija
6/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt olisi korkea aika sinun hankkia omia ystäviä. Näethän, kuinka mukavaa sellainen voi olla. Eihän sitä kehity liian yksipuolisissa ihmissuhteissa, ei mies voi olla sinulle kaikkea seuraa elämässä.

Vierailija
7/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi kannattanut miettiä tuota ennen kuin eristäydyitte totaaliseen perhekuplaan. Ihmisille tekee ihan hyvää että on muitakin ystäviä kuin oma perhe, miehesi on tajunnut tämän, jos itse haluat edelleen nyhvätä vain perheen kesken niin se on voivoi.

Vierailija
8/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt olisi korkea aika sinun hankkia omia ystäviä. Näethän, kuinka mukavaa sellainen voi olla. Eihän sitä kehity liian yksipuolisissa ihmissuhteissa, ei mies voi olla sinulle kaikkea seuraa elämässä.

Asia on varmasti juuri näin. Olet ihan oikeassa Olen vaan huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Mutta ei yksinkään hyvä ole.

Vierailija
9/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisi kannattanut miettiä tuota ennen kuin eristäydyitte totaaliseen perhekuplaan. Ihmisille tekee ihan hyvää että on muitakin ystäviä kuin oma perhe, miehesi on tajunnut tämän, jos itse haluat edelleen nyhvätä vain perheen kesken niin se on voivoi.

Näinhän se on. Sanoinkin miehelleni, että näin siinä näköjään käy, kun on liian kauan vaan keskenään. Kasvaa niin kiinni, että hankala irrottautua.

Vierailija
10/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä teet jos mies kuolee tai jättää? Ilman ystäviä? Nyt ylös sohvasta äkkiä kun vielä ehdit ja jos juuret ottaa vastaan, saksi ne poikki. Olet ripustautunut mökkihöperö. 

Vierailija
11/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on varmasti juuri näin. Olet ihan oikeassa Olen vaan huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Mutta ei yksinkään hyvä ole.

Voit ehkä miettiä ja selvittää mitä kerho ja kurssitoimintaa olisi tarjoilla paikkakunnallanne? Niissähän tapaa uusia ihmisiä ja voisi muutenkin olla sulle virkistävää päästä kodista ulos hieman useimmin?

Vierailija
12/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen miehesi teki sinulle palveluksen pakottaessaan sinut pois mukavuusalueelta. Kuuntelin eilen hienoa hevoskouluttajaa juutuupista. Hän sanoi, että jokaisen olisi syytä kokea epämukavia tunteita pikkuisen joka päivä, niin että tilanne menee ohi. Muuten mukavuusalue vain supistuu. 

Vierailija
13/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teet jos mies kuolee tai jättää? Ilman ystäviä? Nyt ylös sohvasta äkkiä kun vielä ehdit ja jos juuret ottaa vastaan, saksi ne poikki. Olet ripustautunut mökkihöperö. 

Niin olen! Kiitos tästä, kaipaan vähän keppiä! Lisäksi mulla tässä mielenterveys ongelmia, niin avot! Soppa valmis.

Vierailija
14/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ehkä miettiä ja selvittää mitä kerho ja kurssitoimintaa olisi tarjoilla paikkakunnallanne? Niissähän tapaa uusia ihmisiä ja voisi muutenkin olla sulle virkistävää päästä kodista ulos hieman useimmin?

Hyvä idea, kiitos tästä! Joku harrastus voisi olla paikallaan, työpäivän jälkeen olen aina kotona ja roikun mieheni "hihassa"... :/

Vierailija
15/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovat käyneet myös ravintolassa, kahvilassa, retkellä ja harrastusporukan kosteassa illanvietoissa" -Eli miehesi tapailee avoimesti toista naista ja viilaa sua klassisesti linssiin "vain kaveri" valheella. Just joo. Ja se on siis nuorempi kun sinä? Ehkä kauniimpi myös? Nyt pää p erseestä, kosteasta illanvietosta on tosi matka yhteiseen huoneeseen omppu hotellissa.

-mies

Vierailija
16/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

* tosi pieni matka

-mies

Vierailija
17/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen miehesi teki sinulle palveluksen pakottaessaan sinut pois mukavuusalueelta. Kuuntelin eilen hienoa hevoskouluttajaa juutuupista. Hän sanoi, että jokaisen olisi syytä kokea epämukavia tunteita pikkuisen joka päivä, niin että tilanne menee ohi. Muuten mukavuusalue vain supistuu. 

Näinhän se on, vaikkei nyt siltä tunnu. Haluaisi asiat vaan ennalleen. Samaa tuttua huttua päivästä toiseen. Vaikka tiedän ettei mikään enää palaa ennalleen. Ja ehkä hyvä niin.

Vierailija
18/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ovat käyneet myös ravintolassa, kahvilassa, retkellä ja harrastusporukan kosteassa illanvietoissa" -Eli miehesi tapailee avoimesti toista naista ja viilaa sua klassisesti linssiin "vain kaveri" valheella. Just joo. Ja se on siis nuorempi kun sinä? Ehkä kauniimpi myös? Nyt pää p erseestä, kosteasta illanvietosta on tosi matka yhteiseen huoneeseen omppu hotellissa.

-mies

Tätä aluksi pelkäsin ja siitä paljon puhuttiin. Mikään ei siihen kuitenkaan viittaa ja kyseessä taitaa olla ihan ehta lepakko. Olen hänet myös usemapaan kertaan tavannut ja laittelemme satunnaisesti viestejä. Mutta jos mieheni näin tekisi, niin en häntä enää edes haluaisi. Sitten saisi mennä. Etsisin itsekin uuden.

Vierailija
19/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko pätkääkään että heillä olisi täysin platoninen suhde.

Kun on mukavaa yhdessä niin ennen pitkään tulee myös seksuaalisia haluja.

Voi tosin olla että homma lässähtää sen jälkeen, mutta varmasti sitä kokeillaan tilaisuuden tullen.

Vierailija
20/53 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mies

Ja mitä sitten kun pää on otettu perseestä? Ero varmuuden vuoksi jo etukäteen? Nainen ja mies ei voi olla ystäviä?