Menin eksän luokse treffeille panotreffithän niistä tuli
Ollaan erottu seitsemän vuotta sitten. Minä jätin eksän ja tein samaan aikaan abortin vahinkoraskauden jäljeen, eksä olisi halunnut pitää lapsen. Eksä muutti toiselle paikkakunnalle. Nyt oli eronnut ja minä myös. Muuttanut takaisin paikkakunnalle. Eksä otti yhteyttyä. Tapasimme hänen luonaan. Ei mennyt kun viisi min., niin aloimme no sekstailemaan. Muuten ilta meni, no vähän vaisusti. Aamulla uusi rundi. Puhuimme erosta ennen hänen kämpiltä lähtiessäni. Vaisua oli, mies sanoi että ei halua puhua erosta. Jäi paska fiilis. Hoh hoh, mutta tuli ainakin molemmille hyvät panot. Siihen se nyt jääkin.
Kommentit (31)
Hyvät panot piristää. Mitä sitä ikäviä asioita muistelemaan, jos yhteen ei ole tarkoitus palata.
Vierailija kirjoitti:
Panot ja sukupuolitaudit päälle. 10/10 reissu siis 😅👍
Eiköhän sukupuolitautien todennäköisyys ole aika pieni, vaikka seksiä harrastavaa baista tulisi teistä rangaista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu. When in doubt, f*ck.
Mitä tää tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tavata kuin julkisella paikalla ettei mene panemiseksi.
Mikä vika panemisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tavata kuin julkisella paikalla ettei mene panemiseksi.
Mikä vika panemisessa?
Se on vulgaaria touhua. Rakastelu sillointällöin on ok.
Ikinä en menis mun eksien kanssa sänkyyn. Siksihän sitä ollaan jo erottu. Noh, jos seksi on vaan jotain hyvää päivää puuhastelua, niin kai tuokin käy. Miksi te siis tapasitte? Tuoko se oli se tarkoitus? Minusta tuo kuulostaa vallan järkyttävältä, mutta eipä ole tietenkään minun ongelmani.
Vierailija kirjoitti:
Laastari.
Niin, kai me molemmat tajuttiin se, että panotreffit tulossa, kun se otti vaan sen aikansa, että istuiduttiin sohvalle ja siitä se sitten lähti. Seksi meillä oli aina hyvää. Jos tavataan uudestaan, niin eiköhän se mene samaa rataa. Molemmat puutteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en menis mun eksien kanssa sänkyyn. Siksihän sitä ollaan jo erottu. Noh, jos seksi on vaan jotain hyvää päivää puuhastelua, niin kai tuokin käy. Miksi te siis tapasitte? Tuoko se oli se tarkoitus? Minusta tuo kuulostaa vallan järkyttävältä, mutta eipä ole tietenkään minun ongelmani.
Oli siinä muutakin kuin seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onk teillä kummallakaan lapsia
Ei liity tähän aiheeseen mitenkään.
Ap
??????????????