Olen osallistunut pettämiseen vahingossa
Hirveä olo ja tätä jatkunut yli vuoden.
En tiedä miten olen ollut näin typerä ja miten tähän tilanteeseen päädyin.
Olen tapaillut yhtä miestä jo vuoden ja sain joku aika sitten tietää, että hänellä on vaimo.
Vaimoa ei ole koskaan näkynyt missään eikä mies käytä sormusta, en tiedä minkälainen asumiskuvio tällä pariskunnalla on.
Olen sosiaalisesti aika toistaitoinen ja jollain tasolla olen kyllä ymmärtänyt että tämä nainen on vielä mukana miehen elämässä, mutta en tiennyt etteivät he ole eronneet.
Olen ollut miehen luona yökylässä ja soittelemme usein myöhäänkin yöllä ja tiedän, että tämä vaimo käy ihan virka-aikaan töissä ja asuu kyllä tällä paikkakunnalla.
Miten minä nyt enää vuoden tapailun jälkeen kehtaan sanoa, että tiedän vaimosta?
Olen valtavan rakastunut tuohon mieheen mutta minusta tuntuu että itse olen vain hätäpano hänelle.
Jotenkin ahdistaa ja hävettää enkä tiedä miten muotoilisin tämän kaiken miehelle.
Eniten minua inhottaa se, että tällä vaimolla on vakava sairaus ja olen miettinyt eikö vaimo enää kykene seksiin ja tämä mies hakee sen puolen muualta.
Tunnen itseni niin likaiseksi ja pelkään oman maineeni menettämistä tässä.
Itkettää tuon naisen puolesta ja tunnen valtavaa syyllisyyttä.
Kommentit (10)
Röllitröllillölölööööö
Keksi parempi
Tsemppihugs
Vierailija kirjoitti:
Röllitröllillölölööööö
Keksi parempi
Tsemppihugs
Niin. Näitä vaimoaan pettäviä miehiään ei ole ikinä ollut olemassa 🤦
Niin no sinähän et tiedä asiaa. Ehkä heillä on sovittu, että mies saa luuhata muualla, jolloin petetty oletkin sinä, kun et tule saamaan tuosta haluamaasi vakavaa suhdetta.
Tai sitten ei ole sovittu, jolloin mies pettää, mutta vakavasti sairas vaimo ei siitä ehkä halua kuulla.
En tiedä, joka tapauksessa tämä tuntuu hirveältä.
Mies on kyllä tehnyt jo hyvin selväksi ettei meistä tule koskaan mitään eikä kaipaa muuta kuin seksiä, minä hölmö olen korviani myöten rakastunut ja haluan itse elää valheessa.
Tämä suhde on ainoa ilo elämässäni mutta en voi jatkaa tällä linjalla.
Mies on ainoa asia joka tekee minut iloiseksi tässä maailmassa.
Ap
Minä tapailin aikoinaan joidenkin kuukausien seksin merkeissä miestä, joka oli hyvännäköinen, hauska ja hyvä sängyssä. Kävin joka toinen viikonloppu yökerhossa ja usein hän oli siellä, ja mikäli meistä kumpikaan ei lähtenyt jonkun toisen kanssa pois, niin päädyimme minun luokseni. Joskus pikkutunneilla neljän-viiden aikaan aamuyöllä hän lähti sitten kotiinsa. Jossain vaiheessa hän pyysi puhelinnumeroni ja alkoi satunnaisesti soitella työpaikaltaan. Sitten hän soitti kotoaan ja taustalta alkoi kuulua selvästi vauvan itkua. Kävi ilmi, että niiden kuukausien aikana, kun olimme tapailleet, hänelle ja hänen vaimolleen oli syntynyt vauva. Lopetin seksin hänen kanssaan siihen.
En koskaan ole kokenut, että minun pitäisi kantaa asiasta häpeää tai syyllisyyttä, enhän minä ketään pettänyt.
Mikä ongelma? Annat äijän paukuttaa vaan
Lopeta tuo myrkyllinen suhde heti. Löydät vielä vapaan, kunnollisen miehen.
Minulle tämä mies on ensirakkaus.
En ole koskaan rakastanut mitään niin paljon kuin häntä, mutta tiedän että tunteet ovat yksipuolisia.
Monta kertaa olen ajatellut ettei elämällä ole mitään merkitystä ilman tätä miestä.
Ap
"Stanan pska, mikset kertonut että olet vielä naimisissa?!?"
Ja kuvakaappaukset keskusteluista vaimolle.