Luulen, että kuudes keskenmenoni alkoi tänä aamuna. En kestä enää.
Yksi ihanainen kultainen lapsi onneksi jo on. Nyt käytössä hyytymisenestolääkitys ensimmäistä kertaa, kokeissa todettua tukostaipumusta ei siis kuitenkaan ole... Tänä aamuna tuli sitten taas ne ensimmäiset ruskeat tuhrut... Tiedän, että VOI olla normaalia, mutta omalla kohdalla nuo aiemmat tapahtuneet eivät ennusta hyvää nyttenkään... Vaikka aina oon toivonut. Kiva olla töissä ja tiedän, että olis yksin hoidettava täällä loppuviikko. Hankalaa kaikki.
Kommentit (7)
Ja oikeesti, mikä työpaikka kaatuu sinun poissaoloosi? Kyllä sinun on nyt ajateltava itseäsi... Ellei tietenkin tyänteko " helpota" sinua...
Olen todella pahoillani jos näin tapahtumassa...
Ja kylhän töistä voi olla pois, mutta kun tää kuvio on vaan NIIIIN raivostuttava... v*tuttaa.
ap
joissa sikiö ollut siis kuolleena useita viikkoja ennenkuin huomattu ja aikaslailla näille mun tänhetkisille viikoille menneet. Siks tää tuntuu jotenkin niin selvältä.
ap
Toivottavasti kuitenkin olet tällä kertaa väärässä ja pikkuinen sinnittelee vielä monen monta viikkoa massussa!
Toivoa pidän kuitenkin yllä... Voiko esim. hiivatulehdus aiheuttaa raskausaikana ruskeaa vuotoa?? Poistun takavasemmalle, mutta tongin sitten ketjun. Kiitos vastanneille. Hyvältä tuntui tilittää, kun ei muuten paljon ihmisiä keille jutella, kun ei näistä raskauksista lähipiirille hirveästi kerrota just sattuneista syistä.
ap
olen tosi pahoillani.