"Kylläpä oli muuten pahaa kakkua!" - millainen ihminen sanoo näin työpaikan kahvipöydässä?
Oltiin siinä kaikki kymmenisen ihmistä syöty ko. kakkua ja tämä yksi laukaisee mielipiteensä vaikkei sitä kukaan edes kysynyt. Kyllä hämmästytti! Ei ollut minun tuomani kakku mutta silti.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki muut lampaat tietty söi sanomatta sanaakaan.😂 Ja tietysti selän takana te muut haukuitte kakun paskaksi.
Musta kakku oli ihan kelpoa syötävää enkä kommentoinut sitä mitenkään. En tuojan selän takana, edessä kiitin myöhemmin kun näimme.
Mä oisin heittänyt kakun, kakun tuojan naamaan ja sanonut: vithu mitä paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen ihminen.
Moukkapa.
Mistä lähtien aitous ja rehellisyys on ollut huono piirre ihmisessä? Jos se kakku on pahaa yhdestä, niin varmaan muistakin.
Tykkäähän jotkut pilaantuneesta maidostakin. Mitä pahempi löyhkä, sen herkumpaa se kuulemma on.
"Kylläpä oli muuten pahaa kakkua" on kaunistellen kerrottu mielipide, joka ei sisällä solvausta tarjoajalle. Paljon parempi kuin "Mitä paskaa taas meille syötetään, hyi holvetti!"
Ei voi tietää kun ei ole tuollaista tilannetta koskaan eteen tullut.
Jos hänellä oli jotain muuta hampaankolossa jotain henkilöä tai työpaikkaa kohtaan ja homma purkautui tuollaisella möläytyksellä?
Ihme nirppanokkia täällä. Olisiko pitänyt teeskennellä että kylläpä oli hyvää kakkua ja mielessä ajatella että hyi helvetti. Kyllä minä ainakin arvostan suoraa puhetta enkä teeskentelyä.
Miksi niitä kotileipurin tuotoksia pitää tuoda töihin. Pahinta on, kun joku ylistää jonkun nutellakuorrutetun tuotoksen maasta taivaaseen ja sitten se tekijä tyrkyttää niitä koko ajan kaikille. Miten sitä hienovaraisesti voi sanoa, että ei kiitos, kun kieltäytyminen on kuitenkin negatiivinen ja kertoo, ettei siitä tykätty .
Vitsi se oli. Oikeasti oli ihan hyvää. Mistään ei saa enää vitsailla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä kotileipurin tuotoksia pitää tuoda töihin. Pahinta on, kun joku ylistää jonkun nutellakuorrutetun tuotoksen maasta taivaaseen ja sitten se tekijä tyrkyttää niitä koko ajan kaikille. Miten sitä hienovaraisesti voi sanoa, että ei kiitos, kun kieltäytyminen on kuitenkin negatiivinen ja kertoo, ettei siitä tykätty .
Kuka pakottaa sinut syömään näitä työpaikoille tuotuja leipomuksia? Sitä paitsi tässä oli kyseessä konditoriakakku.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan täällä palstalla. ) 90% palstailijoista on erityisherkkiä.
Kyllä itse juuri möläytin että olipas ällöttävän makeaa. Oli kylläkin mun tuoma se kakku. Olen vähän möläyttelijä. Mutta en ikinä tietenkään muuta kuin kehuisi toisten tuomia kakkuja.
Vierailija kirjoitti:
Töihin tuodaan ne tuotokset, jotka ei kotiväelle enää kelpaa. ;)
Ei niin pahoja makeisia, etteikö ne työpaikan taukotiloissa jollekin maistuisi. On muuten testattu, oli jotain "suklaakiviä" eli suklaakikkareita, joissa oli värikäs sokerikuorrute pinnassa. Pari päivää meni, kunnes pari tyyppiä alkoi aina kipon ohi kulkiessaan kahmia kourallisen tuosta. Ja hyvä niin, ei tarvinut heittää jätteisiin!
Vierailija kirjoitti:
Hieman tahditontahan tuommoinen sanominen on. Ja sitä, ettei oo osattu kunnioittaa ja arvostaa tarjoilua ja pitopöydän laittajaa. Hyviin tapoihin kuuluu kiittää ruoasta, eikä valittaa, mutta sitä samaahan se on kokkiohjelmatkin täynnä, vaikka olisi hyviä ruokia niin arvostellaan ja hyvää ruokaa halveksitaan. Varsinkin nää masterchefit joskus ollut semmoisia.
Masterchefit ovatkin ihan oma rotunsa, heistä ei kannata kauheasti välittää. Heille vuoden jokainen päivä on bad food day, jos joku muu kuin he itse tekee ruoan.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon jos on aihetta, miksi teeskennellä. Voi sanoa että olipa pahaa kakkua, mutta se on mun maussa vissiin vika.
Et voi olla tosissasi. En usko, että kukaan olisi ihan niin nuija täysin avoimesti muiden edessä. Mutta hyvän vitsin kyllä heitit! 😂
Miksi noin ei saisi sanoa? Kamala ajatella, että töissä joutuisi patoamaan tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen ihminen.
Hän on oman yhteisönsä Cosmo Kramer, joka sanoo asiat juuri niin kuin ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan täällä palstalla. ) 90% palstailijoista on erityisherkkiä.
Tällä palstalla on myös paljon itseoppineita psykologeja, jotka tunnistavat heti jonkun narsistiksi, ADHD:ksi tai muuten vain pillereiden syöjäksi.
Hieman tahditontahan tuommoinen sanominen on. Ja sitä, ettei oo osattu kunnioittaa ja arvostaa tarjoilua ja pitopöydän laittajaa. Hyviin tapoihin kuuluu kiittää ruoasta, eikä valittaa, mutta sitä samaahan se on kokkiohjelmatkin täynnä, vaikka olisi hyviä ruokia niin arvostellaan ja hyvää ruokaa halveksitaan. Varsinkin nää masterchefit joskus ollut semmoisia.