Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee outo olo, kun kuuntelee

Vierailija
21.05.2022 |

80-ja 90-luvun biisejä vaikkapa juutuubista.
Sellainen "se aika oli ja meni, itkettää", vaikka samalla ei todellakaan kaikkea sitä haluaisi enää kokea. Mutta jotenkin surumielinen ja haikea silti.
Joistakin kappaleista tulee hyvin vahvasti tietty "vatsanpohjassa kutisee"-fiilis ja sellainen odottava kutkutus, en tiedä.

Olen syntynyt loppuvuodesta-75

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee lähinnä kaipuu aikaan jolloin vielä tehtiin hyvää musiikkia. Kyllä muistan myös joitakin päiviä jolloin ostin jonkun merkittävän LP:n. Jännä miten joistakin hetkistä on jäänyt muistijälki vaikka mitään dramaattista niihin ei liity.

Vierailija
2/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä lapsekasta riemua joistakin kappaleista jotka olin jo unohtanut kuten

Ja sitten pala kurkussa, kun tulee hitaiden tanssiminen mieleen esim.Scorpionsien "Still loving you"sta jne.

Ja on niin totta, että tuolloin tehtiin aivan huippuja biisejä, niin tanssittavia, niin mahtavia

Olin viimekuussa vuosien tauon jälkeen ns iltaa viettämässä ja päädyin tanssimaan jalkani kipeäksi, en muistanut sitäkään kuinka ihanaa se on, siis antaa musiikin viedä ja tanssia helmat heiluen posket kipeinä nauramisesta😂

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Vaikka exää en kaipaakaan, kaipaan niitä nuoruuden fiiliksiä. Kun oli onnellinen, rakastunut olo ja kaikki oli kaunista ja ihana elämä edessä. Huoletonta aikaa.

Vierailija
4/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kappale menneiltä ajoilta. Pidän musiikista, mutta video nauratti minua.  :D

Vierailija
5/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nuoruus mieleen tuosta kappaleesta. Oli mun lempikappale. Jaksoin tuon kappaleen kanssa läpi nuoruuden.

Vierailija
6/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee nuoruus mieleen tuosta kappaleesta. Oli mun lempikappale. Jaksoin tuon kappaleen kanssa läpi nuoruuden.

💛💚

Ap

Vierailija
7/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös jotkut biisit kyllä tuovat haikean olon. Olen itse 90-luvun alussa syntynyt. Olin ensin The Rasmus fani vähän aikaa sitten nuorena taas Negative fani. Niitä biisejä vaikeaa kuunnella ilman mitään tunteita. Tietynlainen "emo" tyylinen musiikki saattaa myös tuoda jotain muistoja menneiltä vuosilta. En itse tosin pukeutunut sen tyylisesti, mutta esim joku hiusmalli varsinkin pojilla jäi mieleeni. Kuuntelin aika vähän ulkomaalaista musiikkia silloin yläkoulussa ollessa. Joku Goo Goo Dollsin Iris oli yksi biisi mitä etsin pitkään joskus 12-vuotiaana ja sattumalta vuosia myöhemmin löysin. Muuten tykkäsin metallimusiikista myös ja "leikin" jotain hevaria vaikka en tiennyt oikein mitään kunnolla siitä genrestä kuitenkaan. Sentenced kuuntelussa tosin. Lapsesta saakka musiikki on ollut niin tärkeää minulle ja vieläkin saatan löytää jonkun biisin jota olen lapsena autossa kuunnellut ja se muistuu mieleen. Sori pitkästi taas. Voisin kirjoittaa aiheesta vaan niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi