Naapuri haukkui taideteokseni
Minulla on ikkunassa muutamia taideteoksiani ja erään taidekorkeassa opiskelevan ystäväni teoksia myös Naapuri oikein odotti, että tulen ulos ja sanoi: Minä olen lukiossa tehnyt paremman. Siihen minä sitten, että aijaa. Nuo ovat ystäväni taideteoksia. Naapuri meni ihan hämilleen, ai ai, eivätkö nuo olekaan sinun?
Halusi siis ihan tahallisesti loukata minua. Hämmentyi, kun teokset eivät olleetkaan minun.
Mikä aikuisia eläkeläisiä vaivaa?
Nyt ystäväni teoksia on myynnissä eräässä arvostetussa galleriassa.
Täytyykin sanoa naapurin naiselle, että sinä se oletkin ollut todella lahjakas jo lukiossa.
Kommentit (6)
Rupeanko käyttäytymään niin, että naapurini ovat ilmaa, kun näen heidät? Moikkaan silleen tosi nopeasti. En halua puhua heidän kanssaan mitään.
Vanhempi ihminen voi päästää joskus suustaan liskoja, ei ajattele niin selkeästi. Mielipiteitä saa olla, ehkä hän ei sitten pitänyt ystävän teoksista, joskaan yleensä sitä ei sanota muille suoraan vaan ollaan hiljaa. Paitsi jos teos on suoraan kohti omaa ikkunaa, joku voisi ottaa nokkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi ihminen voi päästää joskus suustaan liskoja, ei ajattele niin selkeästi. Mielipiteitä saa olla, ehkä hän ei sitten pitänyt ystävän teoksista, joskaan yleensä sitä ei sanota muille suoraan vaan ollaan hiljaa. Paitsi jos teos on suoraan kohti omaa ikkunaa, joku voisi ottaa nokkiinsa.
Eikun tuo nainen oikein odotti, että pääsisi sanomaan tuon minulle.
Mieskin on aina valittamassa jostain. Kerran rupesi rähjäämästä minulle teipinpalasta, joka oli unohtunut ikkunaan.
Tämä pariskunta on siis aina kyttäämässä käytävällä. Mies on nuorempi, ei vissiin ole missään töissä. Outo pariskunta. Ei ilmeisesti ole muuta tekemistä kuin kytätä muita ihmisiä.
Pitäisivät mölyt mahassaan. Vanhuus ei ole mikään tekosyy olla epäkohtelias.
Nauran tätä juttua aina, kun näen naapurini. Ikkunassa on todellakin vielä lappu, jossa on teoksien tekijän nimi. Eivät osaa edes lukea.