Jos voitat tänään lotossa, miten elämäsi muuttuu?
Itse lähtisin työelämästä pois ja hankkisin sijoitusasuntoja.
Muuttaisin myös mökille.
Miten sulla?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Onks siellä nyt isompiki potti? Siks kysyn kun vielä ehtis, mut kannattaako yhen millin takia...
3,6 miljoonaa.
Kyllähän tolla elelis.
Riippuu voittosummasta. Jos se on tyyliin 90 miljoonaa euroa:
- Irtisanoudun
- maksan asuntolainan pois
- ostan lapsille asunnot
- Ostan luksustalon itselleni ja palkkaan kodinhoitajan ja siivoojan.
- maksan läheisen ihmisen velat
- ostan talon kreikasta
- ostan talon Floridasta
- ostan hulppean kelokämpän Lapista.
Jne.
Hyväntekeväisyyteen osan ainakin. Talo jostain etelästä, mieluummin Kreikasta. Lähtisin pois Suomesta, perustaisin koirahotellin. Sukulaisille en antaisi mitään, koska eivät oleitään ansainneetkaan.
En usko voittavani.
Voitin eilen pitkävedosta 440e.
Se on ainoa voitto jonka olen veikkauksen peleistä elämäni aikana voittanut.
Vierailija kirjoitti:
En usko voittavani.
Voitin eilen pitkävedosta 440e.
Se on ainoa voitto jonka olen veikkauksen peleistä elämäni aikana voittanut.
Onnittelut! Tuohan on hieno summa. Itse olen voittanut vain niitä ihan pieniä 7-8 euron summia.
Vierailija kirjoitti:
Menisin työpaikalle sanomaan hasta la vista.
En tule enää takaisin.
Miten tuntuu, ettei kukaan pidä työstään? Mitä valintoja te olette aikanaan tehneet?
Minä opiskelin alaa josta pidän ja nyt teen työtä josta pidän (ei siellä kuitenkaan aina helpolla pääse).
Vierailija kirjoitti:
Tekisin elokuvan. Hankkisin hyvät näyttelijät.
Itseäni kiinostaa historia.
Elokuva sijoittuisi talvi- ja jatkosodan aikaan, etu- ja kotirintamalle.
Ei kai nyt enää 4 versiota tuntemattomasta sotilaasta.
Ei muuttuisi melkein mitenkään. En alkaisi heti törsäämään rahoja, niinkuin köyhyyteen tottuvat yleensä tekevät, vaan jatkaisin nykyistä säästeliästä elämän tyyliä. Toki rahoja käytetään sitten kun tosi tarve ilmenee ja silloinkin yritetään elää niin että saisi rahat poikimaan.
Jos mahdollista (neurologinen sairaus) sallisi, tekisin töitä osa-aikaisesti. Antaisin lapsilleni rahaa, että he voisivat ostaa haluamansa asunnot. Antaisin rahaa sisarelleni ja hänen miehelleen
Ruokiin käyttämäni rahamäärä varmaan kasvaisi. Antaisin rahaa Unicefille ja muille avustusjärjestöille. Rakennuttaisin esteettömän omakotitalon mielellään veden äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks siellä nyt isompiki potti? Siks kysyn kun vielä ehtis, mut kannattaako yhen millin takia...
3,6 miljoonaa.
Kyllähän tolla elelis.
Kiitti, tota jo kannattaa yrittää :D Siis veikkauksen sivulle pikimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin elokuvan. Hankkisin hyvät näyttelijät.
Itseäni kiinostaa historia.
Elokuva sijoittuisi talvi- ja jatkosodan aikaan, etu- ja kotirintamalle.
3,6 miljoonaa ei oikein riitä
Ostaisin vihdoin oman talon ihanalla puutarhalla. Vanha paska rikkinäinen auto vaihtuisi uuteen. Saisin opiskella ilman taloudellista huolta. Menisin yksityiselle hammaslääkäriin ja laitattaisin hampaat kuntoon
Ei yhtään mitenkään, raha on menettänyt kohdallani melkein kokonaan merkityksensä. Olen ollut intohimoinen veikkaaja ja yhtenäkin vuonna voitin päävoiton kahdeksan kertaa, nykyään en edes katso olenko voittanut. Jotenkin ne arvot ovat aivan muualla kuin rahassa nykyään ja elämä tuntuu paljon arvokkaammalta.
En lopettaisi töitä. (olen agrologi) ja pidän työstäni.
Asunnon vaihtaisin, auton myös. Hankkisin myös parempia ja uudempia maatalouskoneita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,6 miljoonaa.
Kyllähän tolla elelis.Kiitti, tota jo kannattaa yrittää :D Siis veikkauksen sivulle pikimmiten.
Jäi vastaamatta et mitä tekisin. Ostasin pk-seudulta jonkun merenrantatalon, ei tarvis hirveen iso ees olla, siihen vois mennä jo 2 - 2,5 millii, jos riittäiskään.
Ai niin, muksulle ja miniälle kunnon botski, mihin mäkin mahtuisin, sinne laituriin.
Auton vois vaihtaa, Hummerista oon aina haaveillu.
Loppurahat riittäis just ja just bensoihin ja elämiseen pienellä luksuksella (siivooja) loppuelämäksi, laskurin mukaan 19 vuotta 7 kuukautta 4 päivää.
Mikään ei muuttuisi. Kävisin töissä ja ehkä ulkomailla kerran vuodessa jos rahat riittäisi. Muuten laittaisin koko summan säästötilille :)
Minulle joku kaveriksi luulemani kerran sanoi että "voi kun saisit lottovoiton, niin saisit miehenkin". Joten varmaan laittaisin kämppäni asuttavaan kuntoon, ja hommaisin parhaan miehen mitä rahalla saa. Laittaisin tuon minimieläkkeellä saadun lompakkoloisen kiertoon. Juottakoon joku muu.