Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ikäisesi ihmiset sinusta tylsiä?

Vierailija
21.05.2022 |

Ja jos, niin mistä se johtuu? Mainitse myös ikäsi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunnu löytävän sopivaa hauskaa seuraa, joka heittelis mun kanssa kaksmielistä läppää. N 39. Istun siis kotosalla ja laitan nyt kesäkukat pihalle.

Vierailija
2/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset ovat tylsiä, myös itseni ikäiset. N56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat ihmiset ovat tylsiä, myös itseni ikäiset. N56

Niin ja mistä se johtuu - suppea yleissivistys, mielikuvituksen ja keskustelutaidon puute > jauhavat samoja asioita vuodesta toiseen, enkä jaksa enää kuunnella.

Vierailija
4/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen tylsyys ei ole mielestäni iästä kiinni vaan yksilön persoonasta. Jos elämä pyörii yhden yhteisön ympärillä, se muodostuu tylsäksi.

Minusta oikeastaan aika jännittävää päästä kuuntelemaan iäkkäämpien ihmisten kokemuksia sekä erityisesti esim. työelämässä läpi sen eri murroksien mukava olevien kokemuksia. Samoin oli yhteen opiskelutehtävään tehtävään liittyen jutella itseään puolta nuoremman opiskelijan kanssa. Ymmärsi paremmin, mistä esimerkiksi nuorten nykyinen pahoinvointi johtuu. Samoin lapsettomana kuuntelen mielelläni lasten vanhempia heidän elämästään ja muistelen kylävierailun jälkeen, kuinka aitoa lapsen riemu on uuden asian oppimisesta - varsinkin, jos itse opetti sen hänelle.

Olen introvertti, joten kaipaan pitkää yksinoloa näiden hetkien jälkeen, mutta ne ovat hyvin opettavaisia ja ei missään nimessä tylsiä hetkiä!

Vierailija
5/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Yrittävät olla samanlaisia somevoimaantujia kuin nuoremmat.

Vierailija
6/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen tylsyys ei ole mielestäni iästä kiinni vaan yksilön persoonasta. Jos elämä pyörii yhden yhteisön ympärillä, se muodostuu tylsäksi.

Minusta oikeastaan aika jännittävää päästä kuuntelemaan iäkkäämpien ihmisten kokemuksia sekä erityisesti esim. työelämässä läpi sen eri murroksien mukava olevien kokemuksia. Samoin oli yhteen opiskelutehtävään tehtävään liittyen jutella itseään puolta nuoremman opiskelijan kanssa. Ymmärsi paremmin, mistä esimerkiksi nuorten nykyinen pahoinvointi johtuu. Samoin lapsettomana kuuntelen mielelläni lasten vanhempia heidän elämästään ja muistelen kylävierailun jälkeen, kuinka aitoa lapsen riemu on uuden asian oppimisesta - varsinkin, jos itse opetti sen hänelle.

Olen introvertti, joten kaipaan pitkää yksinoloa näiden hetkien jälkeen, mutta ne ovat hyvin opettavaisia ja ei missään nimessä tylsiä hetkiä!

.

Anteeksi, ikää kysyttiin ja unohdin vastata: 38 vuotta, joten vasta aikuisuuteni alkukynnyksellä ;)

Vierailija
7/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Lapsetperhevanhemmat lässynlää. En jaksa.

M35

Vierailija
8/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta nuorempana luulin tässä iässä olevia tylsiksi. Vaikuttaa sekin millä aikakaudella on elänyt.

M49

Vierailija
9/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin momet nuoremmat, kapea-alaisuus. Ei meillä nuorempana ollut noin kapea-alaista.

Vierailija
10/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Ei löydy montaakaan hirtehishumoristia ikäisistäni tuttavista. N46

Vierailija
11/11 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssni samanikäiset tuntuvat olevan jo täysiä boomereita. "Lapset, duuni, kerran vuodessa lomailu Espanjassa." - Oravan pyörään kaapattuja tylsimyksiä.  Hohhoijaa!

N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan