Jos sinulla olisi tällä hetkellä käytettävissäsi jopa 1000 euroa tilillä
Menisitkö päivittäin käymään joko heses tai macdonaldissa syömässä 1 kerrosaterian ( sisältää myös cokiksen sekä maukkaat ranskalaiset!) Maksaa noin 8- 9 e. Ilman jälkiruokia
Kommentit (24)
No ei nyt ensimmäisenä tulisi mieleen pikaruokalaan laittaa tonnia ylimääräistä pitkälläkään aikavälillä :D
Oksasilppurin ostaisin (kun sattuu olemaan tarvetta) ja loput lainan lyhennyksiin.
En, menisin ostaa sushia tai jotain kiinalaista mättöä.
Keksisit uusia aloituksia, etkä pyörittelisi samoja koko ajan. Mä en näe toiminnassasi mitään ideaa.
Häh, no en? Ei se pikaruoka nyt niin hyvää sentään ole.
EKANA KYSYSISIN PAMKISTA MISSA MUN LOPUT RAHAT ON, PUUTTUU 78 000E
Miten niin jopa 1000 eur? 🤣
Käyttötililläni on 9800 eur ja säästätilillä 86500 eur.
Ennemmin ostaisin ruoka-aineet, joista voisin itse vääntää hampurilaiset. Maksaa lähes saman verran, mutta paljon parempaa ja saa tehtyä useammankin hampurilaisen.
Joo, onhan sitä tuotakin huomattavasti enemmän. En ymmärrä, miksi menisin burgeripaikkoihin. Salaateista ja hyvistä lisukkeista saa maksaa paljon niistäkin, mutta pysyy terveempänä. Teininä oli toki eri meno, koska silloin ei mikään tuntunut kehossa.
Ostaisin koko rahalla uroshuoran palveluita.
T: Marko 48
Mulla on, koska teen mahdollisimman paljon ruokaa itse. Siten se raha karttuu, ettei kaikkia tuhlaa, mitä on.
Mulla on ja en todellakaan mene, hyvä jos kerran kuussa syödään ulkona.
Kokkaan terveellistä, kasvispainotteista kotiruokaa. Enkä tarkoita mitään hipsteriproteiinituotteita kasviksilla.
Näillä asioilla saattaa olla toistensa kanssa jokin syy-yhteys.
Hyvin voisin käydä päivittäin syömässä aterian rahan puolesta mutta en halua. Etenkin Hesen ruuat on ihan kamalia. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin jopa 1000 eur? 🤣
Käyttötililläni on 9800 eur ja säästätilillä 86500 eur.
Noi pitäis kyllä suurin osa sijoittaa, varsinkin nyt kun inflaatio kiihtyy. Ellet sitten aio piakkoin ostaa vaikka asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ensimmäisenä tulisi mieleen pikaruokalaan laittaa tonnia ylimääräistä pitkälläkään aikavälillä :D
Oksasilppurin ostaisin (kun sattuu olemaan tarvetta) ja loput lainan lyhennyksiin.
Pölkky ja terävä kirves ajaa saman asian
Minä kävi Kotipizzassa, mutta tililläni onkin 2000 egee :D
Kokkelia 900e ja huntilla tapio-viinaa. LSD:tä on pakastimessa valmiiksi:
-500 mikrogrammaa LSD:tä
-gramma cocainaa
-yks Tapio nuuskimisen ajaksi
-kartsalle
Ostaisin jonkun auton, kun vanha hajosi käsiin.