Onko väärin jättää kasvissyöjä kutsumatta häihin hänen ruokavalionsa vuoksi?
Emme aio vain häntä varten tilata ruokia erikseen.
Kommentit (51)
Kai edes maitoon on mantelijuomaa?
Olisi kyllä entinen kaveri jos on niin pihi, ettei halua kustantaa mulle annosta häihinsä ja arvostaa muutamaa säästynyttä kymppiä enemmän kuin läsnäoloani. Eihän sellainen ole kaveri ollenkaan. Kutsukaa vaan oikeat kaverinne häihin.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on mantelille allerginen vegaani? Kai vaihtoehtona on myös kaura, kookos ja riisijuomat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi maitoon pitäisi laittaa mantelijuomaa?
Ei juhla tunnu juhlalta ilman kuolleiden eläinten kappaleita pitopöydässä! Ne on kuin uhrilahja. Mitä enemmän eläinvainajia sitä suopeampia on jumalat avioliitolle.
Voi hyvin kutsua, hän tietää jo valmiiksi että mitään ei ole tarjolla, Itse olen ollut monissa hautajaisissa ja häissä enkä ole syönyt enkä edes ottaisi mitään kun en tiedä onko osattu valmistaa ilman laardia.
Käyn kävelyllä sillä aikaa kun muut syö tai närpin perunaa ja ruisleipää.
Ei ole mulle juhlissa mikään pääjuttu syödä enkä pahoita mieltä. Sanon itsekin että minulle ei tarvitse tarjota mitään kun se voi olla niin vaikeaa. Syön jo ennen lähtöä ja otan proteiinipatukan mukaan varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis jokaisessa tilaamassanne ruoassa lihaa? Haluan nähdä tämän menun!
Alkupaloiksi tarjoillaan coctaillihapullia ja serranokinkkua.
Pääruokana kananrintafilettä ja veriletuilla.
Jälkiruoksi kinkkuvoileipäkakku ja lihalientä.
Ai niin ja ruokajuomana lohiöljyä ja sulatettua laardia.
Ap:lle: On väärin. Mikäli kasvissyöjä on läheinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle: On väärin. Mikäli kasvissyöjä on läheinen henkilö.
Todennäköisesti ei ole, koska asia käy mielessä. Läheisensä ottaa huomioon häitä järjestäessä ihan automaattisesti.
Ap, jätä kutsumatta.
Varmaan turvallinta tarjota alkupaloiksi lihapullia, pääruuaksi kunnon köntsä lihaa ja korvatkaa se kakku kinkulla. ETTEI VAAN KUKAAN LUULE TEITÄ MIKSIKÄÄN ITUHIPEIKSI. Nih.
Ja juomaksi lihalientä ja paistinrasvaa niin ei ole esim rypäleitä (viini) tai ohraa (kalja) tarjolla.
Ap:lla on erittäin vähärajoitteinen perhe- ja tuttavapiiri, jos kasvisruokavalio on ainoa ruokarajoite ja heitäkin vain yksi. Ajatella, kenelläkään muulla häävieraalla ei ole mitään allergioita tai edes laktoosi-intoleranssia.