Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku olisi sinuun tosi ihastunut, pystyisitkö tekemään töitä tiiviisti hänen kanssaan?

Vierailija
21.05.2022 |

Jos tietäisit, että jollain on tunteita sinua kohtaan, olisiko sinusta vaikeaa tehdä töitä hänen kanssaan?

Työkaverini melko suoraan kertoi, että on vähän ihastunut minuun. Hyvännäköinen ja tosi kiva tyyppi, valitettavasti molemmat ollaan kyllä varattuja.

En ole ajatellut häntä sen kummemmin ennen tätä tunnustusta, mutta olen kyllä kertonut hänelle henkilökohtaisiakin juttuja ihan kaveripohjalta.

Onkohan järkevää tehdä töitä samassa tiimissä, minulla olisi mahdollisuus siirtyä toiseen projektiin? Toisaalta hänen kanssaan on niin helppo tehdä töitä ja hän on alansa huippuja.

Olisiko reilumpaa hänelle, että siirryn?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ihastunut ja tosi ihastunut ovat kyllä kaksi täysin eri asiaa. Tuntuu, että on minuun tosi ihastunut, kun asian otti jopa puheeksi. Ap

Vierailija
2/5 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se häiritsee, koska tällainen ihminen herättää minussa tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin. Eihän se minun ongelma olisi.

Vierailija
4/5 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksen pystyisi? Toki jos henkilö käyttäytyisi jotenkin huonosti, esim. puristelisi minua takapuolesta, niin se voisi olla hankalaa.

Vierailija
5/5 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ottaisi sitä riskiä että metoot iskee tai perätön ilmianto myöhemmin. Naiset ei ota sitä hyvin jos torjuu ne.