Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mm- jääkiekkomatsissa oli taas tosi hiljaista! Ei paljon kannusta nuo rikkaat lipun ostajat tai saajat

Vierailija
20.05.2022 |

Eivät uskalla huutaa

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman piikkiin kun matsiin menee, ei ole samalla tavalla motivaatiota kannustaa kuin oikeilla faneilla. Britit näyttivät hyvin mallia, mitä on todellinen fanikulttuuri. Kannustus ei lopu, vaikka omissa soi joka toisessa vaihdossa. 

Vierailija
2/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä matsissa ei saisi katsoa peliä?

Onko pakko tanssia ja karjua ja pomppia, häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on se "huudattaja", joka tänäänkin käski huutamaan jotain kiitos Kummola-tyyppistä myötähäpeää aiheuttavaa sontaa. 

Vierailija
4/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolointa on se "huudattaja", joka tänäänkin käski huutamaan jotain kiitos Kummola-tyyppistä myötähäpeää aiheuttavaa sontaa. 

Joo. Antaa Tampereesta juntin kuvan.

Vierailija
5/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelin katsominen onnistuu vallan hyvin SAMALLA kun kannustaa joukkuetta. Sitä kutsutaan eläytymiseksi, ettei istu paska jäykkänä paikallaan, vaan taputtaa, huutaa ja laulaa ja mitä nyt kukakin tykkää tehdä ollessaan iloissaan. Kysymällä keneltä tahansa pelaajista, saat tietää, että ääni on se mitä he arvotavat, ei harras keskittyminen. 

Vierailija
6/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaajat aina haastattelussa, jos hallissa on ollut mukavasti hulinaa:

"Kivasti oli ääntä hallissa. Sytyin, kun yleisö eli niin hyvin mukana." jne. 

En ole ikinä kuullut kenenkään kiittelevän, että kylläpä osasivat hienosti istua hiljaa ja katsoa peliä.

Vierailija
7/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut kenenkään kiittelevän, että kylläpä osasivat hienosti istua hiljaa ja katsoa peliä.

Mä maksan lipusta niin mä katson peliä niinkuin haluan. Itse analysoin peliä. Merkitsen viivelähdöt ylös ja seuraan maaliodottamaa.

Vierailija
8/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä maksan lipusta niin mä katson peliä niinkuin haluan. Itse analysoin peliä. Merkitsen viivelähdöt ylös ja seuraan maaliodottamaa.

Ok. Miksi edes menet hallille asti? Tuonhan voit tehdä paljon helpommin kotisohvalta käsin. 

Vierailija
9/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miksi edes menet hallille asti? Tuonhan voit tehdä paljon helpommin kotisohvalta käsin. 

No ei voi. Siinä on ohjaajan armoilla, että miten näyttää kenttää.

Vierailija
10/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kyllä aika tylsiä.

Vierailija
11/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lipun hinta on 400 euroa niin on ihan selvä, että suuri osa katsojista tulee firmasta ja ne kaverit eivät varmasti lyö tunnelmoinnissa yli, kun on uskottavuus ja maine varjeltavana. Minusta yrityskatsojille suunnatut ottelut voisivat alkaa virrellä niin katsojat istuvat hiljaa ja hartaina koko ottelun.

Vierailija
12/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi. Siinä on ohjaajan armoilla, että miten näyttää kenttää.

Toki, jos katsoo jotain maikkarin ilmaislähetystä. Mutta niitähän on sellaisiakin lähetyksiä, joista voi itse valita kuvakulman ja kelailla edestakaisin, jos joku kohta meni ohi jne. Lisäksi valmiiksi tehtyjä tilastoja on vaikka millä mitalla. 

Vierailija
13/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu hyviin tapoihin istua hiljaa kun esityksen päätähdet esiintyvät. olisihan se skandaali jos ooperassa katsojat alkaisivat kesken esityksen pitämään ääntä.

Vierailija
14/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole hyvä. Milloin on Suomen kannattajilla liikaa rekvisiittaa = hattuja, peruukkeja, Suomen lippuja/Suomen värejä maalattu naamaan, milloin tanssitaan katsomossa liikaa ja niin edelleen. Nyt ei ole sitten mukamas tarpeeksi kannustusta, vaikka olikin. Huhhuh. On se kyllä hankalaa olla kaikkien mieleen.

Vierailija
15/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekissä oli merkityksettömässä harjoituspelissä (EHT) noin miljoona kertaa enemmän tunnelmaa ja ääntä kuin Suomessa on ollut kertaakaan arvokisapeleissä. 

Vierailija
16/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole hyvä. Milloin on Suomen kannattajilla liikaa rekvisiittaa = hattuja, peruukkeja, Suomen lippuja/Suomen värejä maalattu naamaan, milloin tanssitaan katsomossa liikaa ja niin edelleen. Nyt ei ole sitten mukamas tarpeeksi kannustusta, vaikka olikin. Huhhuh. On se kyllä hankalaa olla kaikkien mieleen.

Ei se kannustus siitä tule, että pukeudut hassuun asuun ja maalaat poskeen Suomen lipun. Kannustus vaatii äänenkäyttöä. Sitä ei ole Nokia Arenalla ollut suomalaisten toimesta juuri lainkaan. Tänäänkin muutama kymmenen brittiä piti huomattavasti enemmän ääntä kuin tuhannet suomalaiset identtisissä firman jakamissa ilmaispaidoissaan. 

Vierailija
17/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kannustus siitä tule, että pukeudut hassuun asuun ja maalaat poskeen Suomen lipun. Kannustus vaatii äänenkäyttöä. Sitä ei ole Nokia Arenalla ollut suomalaisten toimesta juuri lainkaan. Tänäänkin muutama kymmenen brittiä piti huomattavasti enemmän ääntä kuin tuhannet suomalaiset identtisissä firman jakamissa ilmaispaidoissaan. 

Laulu- ja huutokiellosta ei ole vielä pitkäaika.

Suomalaiset tietävät että moinen mölyäminen levittää vaarallista kulkutautia.

Vierailija
18/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulu- ja huutokiellosta ei ole vielä pitkäaika.

Suomalaiset tietävät että moinen mölyäminen levittää vaarallista kulkutautia.

Koronahysteerikoilta ei nyt kysytty mitään. Hautaudu sinne kellariin vapisemaan vaan. 

Vierailija
19/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma eivät ole ihmiset, jotka ovat ostaneet lippunsa itse. Ongelma ovat yritykset, jotka ovat ostaneet paljon lippuja yhteistyökumppaneilleen. Katsomossa istuu siis ihmisiä fanipaita päällä, joille matsi on vain paikka ottaa muutama kiva kuva someen, vaikka peli (tai ylipäätään jääkiekko) ei juurikaan kiinnostele. Samaan aikaan moni fani on jäänyt ilman lippua.

Havahduin aikoinaan tähän todellisuuteen, kun jouduin tosissaan tekemään töitä saadakseni pari lippua lempibändini keikalle. Hienon ja hikisen keikan jälkeen törmäsin pomooni (vanha nainen pitsipaidassa, joka ei todellakaan diggaile ko. bändiä), joka oli saanut liput ilmaiseksi joltakin yhteistyökumppanilta. Silloin todentui, ettei elämä todellakaan ole reilua. Helmiä sioille.

Vierailija
20/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäämmät ihmiset ovat usein niitä varakkaita. Älykkäät eivät ole yhtä tunteiden vietävissä eivätkä keskimäärin saa äärimmäisiä tunnekuohuja siitä, kun ylipalkatut viihdetaiteilijat tökkivät kumisylinteriä komposiittikepeillä verkkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän