Millaista on tapailla ulkomaalaista miestä?
Haluisin kuulla teidän kokemuksianne. Mä oon nyt vähän aikaan tapaillut mukavaa syyrialaista miestä mutta meidän välillämme on jonin verran kulttuurieroja. Seksi on esim todella rajua ja mun pitää tehdä kotihommia enemmän.
Kommentit (8)
Liian erilainen kulttuuri teidän kesken. Etkö voisi löytää espanjalaista tai muuta saman kulttuurin omaavaa?
Seksiä viidakon tapaan: Sinä makaa, minä panee.
Minulla oli arabimies. Hän valitti rahasta ja uhkaili koko ajan. Pakenin yhteisen lapsen kanssa häntä vanhempieni luo. Nyt minulla on suomalainen työssä käyvä mies.
Miten sinun täytyy tehdä kotihommia enemmän tapailuvaiheessa???
Varmaan riippuu aika paljon siitä, onko mies esimerkiksi ruotsalainen vai marokkolainen. Itse en ikinä alkaisi tapailla miestä, jonka oma kulttuuri ja / tai uskonto on naisia alistava.
Ainut kulttuuri ero on ettei mieheni ryyppää eikä käy baareissa eikä petä. Kannattaa pysyä omissa jos nämä asiat kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan riippuu aika paljon siitä, onko mies esimerkiksi ruotsalainen vai marokkolainen. Itse en ikinä alkaisi tapailla miestä, jonka oma kulttuuri ja / tai uskonto on naisia alistava.
Siksi kannattaa valita harjoittava muslimi mikään muu uskonto ei kunnioita naista niin paljon. Paratiisi lepää naisen jaloissa ja profeetan viimeiset sanat kolmeen kertaan kohdelkaa naisia hyvin.
Pakkaa pois suhteesta ennenkuin on liian myöhäistä. Älä hyväksy rajua seksiä. Älä myöskään ala piiaksi hänelle. Puhu tai häivy.