Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä jolla ei älypuhelinta, jaan edelleen joku pikkuinen Nokia yli 10 vuoden takaa?

Vierailija
20.05.2022 |

Onko jotenkin epäilyttävä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies. Puhelin on ennen kaikkea tarkoitettu puheluihin ja viesteihin. Hoitaa verkkoasioinnin tietokoneelta. Osaa olla läsnä kun ei ole ehdollistunut jatkuvaan kännykän näpläämiseen. Hyvä keskustelija.

Itse arvostan erityisesti herätyskello-toimintoa. Sitähän voi käyttää myös, jos hiusten hoitoaineiden vaikutusajan mittaamiseen ja kokkaukseen.

Vierailija
22/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuu ilman älypuhelinta nykyaikainen 2-vaiheinen tunnistautuminen, jossa pitää olla kahdella laitteella tunnistautuminen, esim. S-pankkiin tietokoneella kirjautuessa tulee ruudulle QR-koodi, jonka luetan älypuhelimen S-pankkisovelluksella. Miten tämä onnistuisi ilman älypuhelinta ja tietokonetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia jää hoitamatta ja tieto löytymättä jos ei konetta lähettyvillä. Ei matkustele paljoa myöskään?

Vierailija
24/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisaat käyttää elektroniikan loppuun ja toimittaa ne lopulta SER-keräykseen.

Toimitin television 10 vuotta sitten SER-keräykseen enkä ole sen jälkeen tarvinnut.

Vierailija
25/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistuu ilman älypuhelinta nykyaikainen 2-vaiheinen tunnistautuminen, jossa pitää olla kahdella laitteella tunnistautuminen, esim. S-pankkiin tietokoneella kirjautuessa tulee ruudulle QR-koodi, jonka luetan älypuhelimen S-pankkisovelluksella. Miten tämä onnistuisi ilman älypuhelinta ja tietokonetta?

Oplla on esim avainlukulista millä voi hoitaa kaikki raha-asiat ilman älykännyä koneella. 

Vierailija
26/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Samsung xcover voin heitellä sitä jos huvittaa ja puhua suihkussa. Akat räplää.

Vierailija
27/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu kaveri.

Vierailija
28/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa asiasta ajatella mitään erityistä, koska itselläni on myös käytössä älytön kännykkä, joku mikälie yli kymmenen vuotias nokialaisversio.

Vierailija
29/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ite kakkos- myönteinen?

Vierailija
30/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä osaa asiasta ajatella mitään erityistä, koska itselläni on myös käytössä älytön kännykkä, joku mikälie yli kymmenen vuotias nokialaisversio.

Joku nokia doron 10 vuotta vähintäänkin vanha versio itsellä kanssa käytössä. Onhan mulla tuo älykännykkäkin tuossa mutta en kyllä halua sitä enää kun tottunu tähän yksinkertaseen! Kannettavalla tulee sitten hoidettua kaikki laskut yms ja muut asiat.

Vierailija
31/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai terve ihminen mitään mobiili riippuvuutta tarvitse, eihän sitten olekaan enää terve.

Parempi kun ei totuttele sitä ruutua tuijottamaan, siitä ei pääse irti, ja oikeasti vaikuttaa sosiaalisuuteen ja silmien terveyteen merkittävästi.

Omistan kyllä älypuhelimen, joskus soitan, joskus vastaan, yleensä en sillä juuri muuta tee, töihinkään en ota omaa luuria mukaan ollenkaan ja väitän, että olen työpaikkamme iloisimpia ja rennoimpia tapauksia.

Vierailija
32/34 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri pankki, ei tuota ongelmaa.

Vierailija
33/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkeväää. Mulla ei o ollut älypuhelinta kun tykkään enemmän näppäinkännykästä. Mulla oli kouluaikoina 6110 ja suunnilleen kuuden vuoden sisällä 6210 sen jälkeen myös näppäinkännykkä ja nyt mulla on ollut suunnilleen puoli vuotta myös näppäinkännykkä.

Vierailija
34/34 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että onpas fiksu mies.