Onko ketään äitiä hakemassa S-ryhmän kaupalliseen kenttäkoulutukseen?
Olen kahden lapsen äiti, valmistunut DI:ksi toissa kesänä, minkä jälkeen jäin äitiyslomalle, nyt hoitovapaalla 1-vuotiaan ja 4-vuotiaan kanssa kotona. Mietin tuota S-ryhmän kaupalliseen kenttäkoulutukseen hakua. Onko kukaan muu hakemassa tai käynyt vastaavan koulutuksen? Erityisesti kiinnostaa se, miten rankkaa se on lasten kanssa.
Muuten en ole töitä vielä katsellut, tarkoitus oli olla kotona ensi syksyyn asti, mutta osui tuo kenttäkoulutusilmoitus silmiini ja kiinnostuin asiasta. Olen ollut Prismassa töissä, koulutusta vastaavaa työpaikkaa ei ole, enkä myyjäksi haluaisi enää töihin mennä. Työkokemusta ei omalta alalta ole ja mietityttää kovasti, mistä ja mitä töitä saan, kunhan töihin palaan...
Toisaalta mietin tuossa kkk:ssa sitä, miten helmikuussa alkavan koulutuksen aikaan silloin vajaa 1,5-vuotias kuopukseni pärjäisi hoidossa... esikoinen sai olla 3-vuotiaaksi kotona, ensin äidin ja sitten isän kanssa. Jotenkin hirvittää laittaa noin pieni hoitoon, isompi kyllä pärjäisi jo hyvin.
Kommentteja kaipaan! En tiedä, olisiko tuo KKK sopiva juttu tuotantotalouden DI:lle, tai onko se sopiva juuri minulle... Vaikeeta on!