Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lotta Hintsan riipparikeskustelusta tuli mieleen, että mikä muu kuin kynä pysyy paikoillaan sinulla kiinni pitämättä roikkuvien rintojesi alla?

Vierailija
20.05.2022 |

Itselläni pysyy helposti 2 puolen litran sidukkatöllkkiä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntui ihan kummalta, kun mä en siinä kuvassa nähnyt mitään riippareita. Normaalit rinnat mun nähdäkseni, ei tokikaan silikonit. Panu-tytöllä oli riipparit, eikä hullummat nekään.

Miettikää, miten maailma on muuttunut. Panu-mainoksen aikaan Panu-tytön rinnat olivat monen unelmoinnin kohteena, nykyään moititaan mummotisseiksi. En tykkää tästä kehityssuunnasta.

Vierailija
22/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-englanti-suomi -sanakirja, 950 sivua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisutyttöriipputissi kirjoitti:

Mä saan toisen rintani toisen alle 

Olet taitava. Mä en saa :(

Vierailija
24/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntui ihan kummalta, kun mä en siinä kuvassa nähnyt mitään riippareita. Normaalit rinnat mun nähdäkseni, ei tokikaan silikonit. Panu-tytöllä oli riipparit, eikä hullummat nekään.

Miettikää, miten maailma on muuttunut. Panu-mainoksen aikaan Panu-tytön rinnat olivat monen unelmoinnin kohteena, nykyään moititaan mummotisseiksi. En tykkää tästä kehityssuunnasta.

Panu-tyttö oli tosi kaunis ja ihana aikoinaan. Itse olin vasta pikkupoika tuon mainoksen aikoihin. On muuten edelleen yhtä kaunis ja huumorintajuinen leidi. Näköjään pari vuotta sitten 59-vuotiaana hän vielä pukeutui uudelleen samaan uimapukuun seiskan juttua varten. Tällä sivulla n. 3/4 alas rullaamalla löytyy kuva parin vuoden takaa. Hänen rintansa ovat edelleen vähintäänkin yhtä mahtavat kuin noissa vanhoissa kuvissa. Varmaan vielä suuremmat nykyään.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Rintavarustus-oli-liikaa-Panu-tytto-kohau…

Vierailija
25/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi-englanti-suomi -sanakirja, 950 sivua.

:D :D