Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Hintsan riipparikeskustelusta tuli mieleen, että mikä muu kuin kynä pysyy paikoillaan sinulla kiinni pitämättä roikkuvien rintojesi alla?

Vierailija
20.05.2022 |

Itselläni pysyy helposti 2 puolen litran sidukkatöllkkiä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntui ihan kummalta, kun mä en siinä kuvassa nähnyt mitään riippareita. Normaalit rinnat mun nähdäkseni, ei tokikaan silikonit. Panu-tytöllä oli riipparit, eikä hullummat nekään.

Miettikää, miten maailma on muuttunut. Panu-mainoksen aikaan Panu-tytön rinnat olivat monen unelmoinnin kohteena, nykyään moititaan mummotisseiksi. En tykkää tästä kehityssuunnasta.

Vierailija
22/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-englanti-suomi -sanakirja, 950 sivua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisutyttöriipputissi kirjoitti:

Mä saan toisen rintani toisen alle 

Olet taitava. Mä en saa :(

Vierailija
24/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntui ihan kummalta, kun mä en siinä kuvassa nähnyt mitään riippareita. Normaalit rinnat mun nähdäkseni, ei tokikaan silikonit. Panu-tytöllä oli riipparit, eikä hullummat nekään.

Miettikää, miten maailma on muuttunut. Panu-mainoksen aikaan Panu-tytön rinnat olivat monen unelmoinnin kohteena, nykyään moititaan mummotisseiksi. En tykkää tästä kehityssuunnasta.

Panu-tyttö oli tosi kaunis ja ihana aikoinaan. Itse olin vasta pikkupoika tuon mainoksen aikoihin. On muuten edelleen yhtä kaunis ja huumorintajuinen leidi. Näköjään pari vuotta sitten 59-vuotiaana hän vielä pukeutui uudelleen samaan uimapukuun seiskan juttua varten. Tällä sivulla n. 3/4 alas rullaamalla löytyy kuva parin vuoden takaa. Hänen rintansa ovat edelleen vähintäänkin yhtä mahtavat kuin noissa vanhoissa kuvissa. Varmaan vielä suuremmat nykyään.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Rintavarustus-oli-liikaa-Panu-tytto-kohau…

Vierailija
25/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi-englanti-suomi -sanakirja, 950 sivua.

:D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän