Lotta Hintsan riipparikeskustelusta tuli mieleen, että mikä muu kuin kynä pysyy paikoillaan sinulla kiinni pitämättä roikkuvien rintojesi alla?
Itselläni pysyy helposti 2 puolen litran sidukkatöllkkiä
Kommentit (25)
Suomi-englanti-suomi -sanakirja, 950 sivua.
riisutyttöriipputissi kirjoitti:
Mä saan toisen rintani toisen alle
Olet taitava. Mä en saa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntui ihan kummalta, kun mä en siinä kuvassa nähnyt mitään riippareita. Normaalit rinnat mun nähdäkseni, ei tokikaan silikonit. Panu-tytöllä oli riipparit, eikä hullummat nekään.
Miettikää, miten maailma on muuttunut. Panu-mainoksen aikaan Panu-tytön rinnat olivat monen unelmoinnin kohteena, nykyään moititaan mummotisseiksi. En tykkää tästä kehityssuunnasta.
Panu-tyttö oli tosi kaunis ja ihana aikoinaan. Itse olin vasta pikkupoika tuon mainoksen aikoihin. On muuten edelleen yhtä kaunis ja huumorintajuinen leidi. Näköjään pari vuotta sitten 59-vuotiaana hän vielä pukeutui uudelleen samaan uimapukuun seiskan juttua varten. Tällä sivulla n. 3/4 alas rullaamalla löytyy kuva parin vuoden takaa. Hänen rintansa ovat edelleen vähintäänkin yhtä mahtavat kuin noissa vanhoissa kuvissa. Varmaan vielä suuremmat nykyään.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Rintavarustus-oli-liikaa-Panu-tytto-kohau…
Vierailija kirjoitti:
Suomi-englanti-suomi -sanakirja, 950 sivua.
:D :D
Miettikää, miten maailma on muuttunut. Panu-mainoksen aikaan Panu-tytön rinnat olivat monen unelmoinnin kohteena, nykyään moititaan mummotisseiksi. En tykkää tästä kehityssuunnasta.